|
Karvia?? |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |
klinggaard
Bruger Oprettet: 27-August-2007 Status: Offline Point: 71 |
Sendt: 07-August-2008 kl. 22:43 |
Re. til daniels indlæg på hifi4all LINK!!
Men det er jo fint at han kontakter han som har PENGE i klemme. "Dog skal jeg understrege at den person som dette drejer sig om er mødt med min personlige undskyldning skriftligt - det er jo ikke med vilje man påfører andre et tab.!" Men hvad med os som har et tv i klemme og derfor også penge.. Her er der ikke tale om "personlige undskyldning skriftligt" Her for vi ikke engang et svar tilbage når man skriver til Daniel. Det synes jeg bare er dårligt. Og fint hvis en kurator skal godkende det først (det har jeg ingen forstand på) Men derfor kunne Daniel godt skrive en mail hvor han forklare sagen. |
|
Thomas Toft
Ny bruger Oprettet: 01-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Sendt: 01-September-2008 kl. 20:37 |
Hej med jer
Jeg blander mig lige i debatten, da mit Karvia TV er lettere defekt og skal til rep. Ved nogen hvor man kan aflevere det - og være sikker på at få det tilbage På forhånd tak
Thomas |
|
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |