recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samme fejl på bærbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamme fejl på bærbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Emne: Samme fejl på bærbar
    Sendt: 25-August-2008 kl. 16:16

Et spørgsmål til juristerne:

Jeg har nu for anden gang på et år min bærbare inde til rep og det er igen motherboardet, der er brudt sammen. Hvordan er reglerne mht den samme fejl på et produkt? Skal jeg bare blive ved med at få det repareret eller har jeg andre muligheder?

På forhånd tak.

P.S Det er en Zepto og jeg er egentlig godt tilfreds med både den og den service de yder, men er selvfølgelig træt af at sende den til rep hvert år.

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2008 kl. 10:37

Nu er det svært specifikt at sige ud fra beskrivelsen, at det er bundkortet der er brændt af. Men umiddelbart er reglerne, at samme gentagende fejl giver ret til nyt produkt eller at du kan vælge at hæve købet.

Hvis du ellers er tilfreds med serviceniveauet, så vil jeg anbefale, at du tager dialogen med forhandleren og i sammen finder en løsning i begge kan være tilfredse med. En seriøs forhandler vil altid forsøge at tilfredsstille deres kunder, inde for rimelige grænser selvfølgelig. Det betyder at det kan være, at forhandleren ikke synes du skal være tjent med et så ustabilt produkt, og giver dig mulighed for at få pengene igen eller tilbyder dig noget andet, helt af sig selv. Det er skam set før.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu