recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min erfaring med GodPris... 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMin erfaring med GodPris... 

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
God Pris Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 09-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 10:25

Jeg forstår ikke helt hvad der menes med, at vi ikke har afhjulpet problemet fra starten. Hvad skal vi lige præcis gøre hvis vækstedet ikke finder nogen fejl og ikke kan se problemet - skifte panelet på en formodning? Det får jeg aldrig nogen leverandør til at acceptere. Jeg ved desuden at Elesco har haft en telefonisk dialog med kunden for at få problemet uddybet, men det har ikke bibragt til at de kan se fejlen. De har desuden bedt kunden om at komme direkte retur til dem hvis den oplyste fejl viste sig igen hos hende.

At TV´et tilsyneladende stadig havde en defekt blev jeg først gjort opmærksom på for nu 2 dage siden, efterfølgende forsøger jeg at "gyde lidt olie på vandene" og få konstateret uden beregning om det forholder sig sådan, men det er uden interesse.

Hvis jeg skal være helt ærlig føler jeg ikke, at vi har fejlet i denne sag, jo man kan måske sige at vi skulle have rykket for betalingen for længe siden for så var vi nok blevet bekendt med, at der åbenbart er et problem med skærmen - tankelæser er jeg desværre ikke

Afslutningsvis vil jeg sige husk nu på at en sag altid har to sider og det kan være meget svært at få alle aspekter frem i en sag via et forum som dette.

Mange hilsener

Michael Damgaard
www.godpris.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Kampus er kun kvinde af sind, ikke fysisk

Og det begrunder du med at...... 

Til top
TeknikTumpe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Maj-2007
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 12:55

Havde jeg ikke fået beskeden (telefonisk) fra GodPris om at jeg ikke skulle bekymre mig om nogen regning, da de tydeligt kunne se fejlen, og så ydermere ikke modtager nogen regning men pludselig en rykker-opringning, så havde sagen været helt anderledes, for som jeg sagde til GodPris, så ville jeg IKKE sende det til rep. hvis det risikerede at komme til at koste mig noget.

Nå' men... startede min tråd for at fortælle om min oplevelse, og intet andet, men det virker mere som om at jeg vil gøre det til en hetz mod web-shoppen... og det er ikke tilfældet... derfor vil jeg bede adminstrator om at lukke tråden, og få afsluttet denne sag en gang for alle.

Til slut vil jeg bare sige mange tak for alle jeres besvarelser .

LG HT 552
SONY RDR-HXD970
Optoma HD70
PS3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Selv en TeknikTumpe skal starte et sted"   
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 13:15

Hej Alle

Efter ønske fra den der startede emnet, så lukkes det nu. Der er kommet de nødvendige svar.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu