recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hele beløbet hæves - leverer kun delvis!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHele beløbet hæves - leverer kun delvis!?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2008 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej pendec , tak for dit svar...dvdstrax ligger i fredrikshavn , men betalingen går til noget der hedder , payex finance AB NUF...., jeg troede egentlig også at når man bestilte hos et firma der hedder .dk så ville de først trække betalingen ved afsendelse...

MVH

Læser du deres betingelser mener de såmænd også noget andet

Betalingskort.
Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden. Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken dvdstrax.dk eller andre har mulighed for at læse dataene.

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra dvdstrax.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet. VIGTIGT! På dit kontoudtog vil hævninger fra dvdstrax.dk stå som Cinemax AS.

så de skriver en ting og gør noget andet.. det er nok en 50/50 butik, 50% gode kunder og 50% sure kunder..

Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2008 kl. 17:32
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Hej pendec , tak for dit svar...dvdstrax ligger i fredrikshavn , men betalingen går til noget der hedder , payex finance AB NUF...., jeg troede egentlig også at når man bestilte hos et firma der hedder .dk så ville de først trække betalingen ved afsendelse...

MVH

Læser du deres betingelser mener de såmænd også noget andet

Betalingskort.
Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden. Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken dvdstrax.dk eller andre har mulighed for at læse dataene.

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra dvdstrax.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet. VIGTIGT! På dit kontoudtog vil hævninger fra dvdstrax.dk stå som Cinemax AS.

så de skriver en ting og gør noget andet.. det er nok en 50/50 butik, 50% gode kunder og 50% sure kunder..

Hej pendec , ja de skriver åbenbart et og gør noget andet , jeg har lige spurgt flemming larsen og han siger at de har gjort sådan et par måneder...Bortset fra det har de vildt mange BD-film til en okay pris og det er rart at der også er kommende nyheder med release dato...

MVH

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2008 kl. 17:41
de skriver så også at pengene trækkes, når varerne sendes. og der er sendt en film, det er jo også en vare.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2008 kl. 17:43

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

de skriver så også at pengene trækkes, når varerne sendes. og der er sendt en film, det er jo også en vare.

Ja , men jeg synes at det er lidt rigeligt med 1103kr for SWAT , selvom det er en god film...

MVH

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2008 kl. 17:45

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Ja , men jeg synes at det er lidt rigeligt med 1103kr for SWAT , selvom det er en god film...

MVH

så er det jo positivt, at de næste film er gratis.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2008 kl. 17:59

Oprindeligt skrevet af ha9953 ha9953 skrev:

Blander mig lige her :-)

Kan se at Proshop.dk er e-mærket. Måske er det en god idé at kontakte e-handelsfonden, der står bag e-mærket.

Det er jo, så vidt jeg husker, ikke lovligt iht. e-mærket og dansk lovgivning at trække pengene før varene er sendt?

Det kan jo i længden koste dem e-mærket?

Bare et lille forslag

Forsat go aften/nat

Takker for forslaget!

Har netop skrevet til e-handelsfonden vedr min handel med proshop. Kan kun opfordre andre til at gøre det, hvis de har oplevet brud på e-handels reglerne

+ 70 positive handler!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2008 kl. 16:40

Vedr dvdstrax , jeg har talt med min bank i dag , og de siger at det er ulovligt at dvdstrax hæver hele beløbet når de del-leverer , det må de IKKE...jeg vil prøve at sende dvdstrax en mail og spørge hvorfor at de gør sådan , dette indlæg skal ikke forstås negativt om dvdstrax , da jeg synes at det virker som et godt sted at handle , har da også lige fået en mail fra dem i dag vedr de næste 2 film jeg bla mangler.....Jeg synes bare også at det burde være sådan at hvis man bestiller en del film og nogle fex først har release om flere måneder , at så er det rimeligt at der kun bliver trukket det beløb der modsvarer de film de sender....

MVH

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2008 kl. 16:46

Hej , jeg har i dag fået svar på min mail til dvdstrax , og de skriver at de har problemer med del-betalinger i øjeblikket , men i løbet af oktober vil det blive lavet om så hvis man bestiller flere film , og nogle er i rest ordre , så vil det beløb kun blive trukket tilsvarende den vare der er blevet sendt... så alt i alt god service og hurtigt svar fra dvdstrax...

MVH

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu