I december 2007 købte vi et samsung 46" lcd (F serie- til ca. 23 kilo)hos It-Lageret i Glostrup
Et TV vi var glade for, men desværre gik det i udu 13.08.08.
Jeg kontaktede Samsung Prestigeservice f.g d. 14/8. og havde jævnligt kontakt med Samsung og deres servicefirme, ud fra min beskrivelse af problemet, kunne de bestille reservedele??
Jeg rykkede jævnligt og endelig den 19/9 kom der en reperatør, han fortalte at han havde 3 ud af 4 dele som et fladskærm består af ?? med
det var mainbordet og ikke de 3 dele han havde med!!
Han tog tv'et med og siden har jeg intet hørt!! Jeg har ringet til Sansung (som så mange gange før) beklaget min nød, og fik lovning på en opringning dagen efter fra Samsungs danske agent ??
Jeg har stadig intet hørt!!
Da jeg købte tv'et blev Prestige Service rost til skyerne hos forhandleren og i de bruchurer der fulgte med.... "Der ville stå en reperatør dagen efter man havde meldt fejl, og rep i hjemmet"
Nå men det er min fustration. Jeg vil ikke finde mig i det! er der nogen der kan råde mig i et klageforløb??? Det er umuligt at finde ansvarlige personer der ansat i Samsung, på deres hjs.
Er det bedre at klage til forbrugerklagenævnet ???
Slutteligt, kan sælger altså IT-Lageret, bare henvise til Prestigeservice og ellers være lige glad????
Håber I kan hjælpe mig videre
Hilsen Kjeld
Redigeret af skovkatte - 28-September-2008 kl. 19:48