recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptorkort Stofa og samsung bluray harddiskoptager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zaptorkort Stofa og samsung bluray harddiskoptager

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
justand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-April-2012
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 08:20
Antennekablet er monteret med ekstra godt stik og går direkte til hovedstikudtag fra antenneselskab.
I øvrigt virker alle øvrige kanaler problemløse i samsung optageren, og samtlige kanaler incl. de ekstra kort-kanaler virker alle fint, når kortet er anbragt i et Sony fladskærms-tv. Derfor synes jeg at kunne udelukke kabelforbindelser som årsag til miseren.

Er der nogle der har fået zaptorkortet til at virke med et Irdeto-modul i en Samsung-optager, og hvis ja: Hvordan vender kortet i modulet, og hvrdan er modulet sat i maskinen?
Til top
Kavi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Januar-2010
Sted: DK
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kavi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 18:28
Oprindeligt skrevet af justand justand skrev:

Er der nogle der har fået zaptorkortet til at virke med et Irdeto-modul i en Samsung-optager, og hvis ja: Hvordan vender kortet i modulet, og hvrdan er modulet sat i maskinen?
Jeg har 'knipset' et billede af mit kort og modul som de sidder - dog her trukket ud for at du kan se deres position. Både tekstsiden på dit modul samt kontaktsiden på kortet skal vende opad i en BD-D8x00N. Modulet er lidt tykkere på den side, der skal have kontakt kontaktpunkterne på kortet. Så håber jeg den forvirring jeg måtte have skabt heromkring, nu er væk :)

-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
-
Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr
Samsung BD-D8200N (dvb T2/C)
Sagem DTR94250TA HD
LG RH7500 & RH277H
Til top
justand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-April-2012
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2012 kl. 19:03
Tak for din information. Den kombination af modul og kort har jeg også brugt. Så mangler der bare at høre fra en bruger af Irdeto-modul og Stofas Zaptorkort, hvor vedkommende har haft succes med det.

mvh
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu