|
Hvordan virker boxer hos jer? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
cannavaro
Bruger Oprettet: 13-Februar-2007 Status: Offline Point: 50 |
Sendt: 17-Maj-2009 kl. 20:22 | |
Hvordan er det med Tv3 og Boxer i fremtiden?
Redigeret af cannavaro - 17-Maj-2009 kl. 20:24 |
||
cannavaro
Bruger Oprettet: 13-Februar-2007 Status: Offline Point: 50 |
Sendt: 17-Maj-2009 kl. 20:29 | |
Det er alment kendt, at Boxer har komprimeret deres signaler en tand for meget, uden at overdrive, hvilket betyder, at kvaliteten absolut kunne være bedre. Men fint du er tilfreds:) Men synes absolut, at man burde forvente mere i 2009. Hvis alle er tilfredse med dén kvalitet som Boxer tilbyder lige nu, bliver det aldrig bedre, og så kan de i al evighed køre i samme boldgade, hvor flere og flere (ligegyldige) kanaler, er vigtigere, end bedre billed-kvalitet. Jeg har ikke selv Boxer, simpelthen fordi udbyddet og kvaliteten er for ringe lige PT. Redigeret af cannavaro - 17-Maj-2009 kl. 20:31 |
||
evilguy
Super bruger Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 389 |
Sendt: 17-Maj-2009 kl. 22:02 | |
Når du siger at kvaliteten er for dårlig, hvad sammenligner du så med? Er kvaliteten værre end YouSees digital signal eller Viasats? Jeg vil frygtelig gerne skifte YouSee ud, da deres digitale kvalitet er til at lukke op og s.... i efter min mening, og Viasat er endnu værre. Jeg har overvejet Boxer men har endnu ikke set kvaliteten - eller mangel på samme. Hvad siger folk? Hvordan er Boxers billedkvalitet (og her skal der IKKE sammenlignes med analoge signaler). |
||
vasif
Guld medlem Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Sendt: 17-Maj-2009 kl. 22:11 | |
Jeg må give Cannavaro ret. Jeg kan i mit tilfælde kun sammenligne med Viasat og Canal Digital, og det er efter min mening hverken bedre eller ringere. Nogle kanaler ser dog ud til at være bedre end andre, hvilket nok hænger sammen med kildematerialet.
|
||
jeje
Guld medlem Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
Sendt: 17-Maj-2009 kl. 22:27 | |
Hvis der er et problem med afskærmning af en Sagem-boks, kan fejlen let være på dem alle. Jeg synes du skal prøve det, jeg foreslog. Her er et godt afskærmet TV-stik, hvor midterlederen er omgivet en metalskærm over det hele: Denne type stik bruger en plastikkappe, og der er et kort stykke, hvor midterlederen ikke er omsluttet af en metalskærm. Mobiltelefonernes signaler kan ramme midterlederen på det stykke, hvor der kun er plastikkappe. |
||
Lygtemanden
Bruger Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
Sendt: 18-Maj-2009 kl. 19:13 | |
Mon ikke også kvaliteten bliver bedre nor det analoge signal lukker helt. Jeg tror ikke tv3 kommer med i boxer pakken den er simpelthen for dyr mener den koster 30 kr om måneden bare for den ene kanal puhaaa. |
||
moho
Guld medlem Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
Sendt: 19-Maj-2009 kl. 14:37 | |
Lygtemanden skrev: [QUOTE] Mon ikke også kvaliteten bliver bedre nor det analoge signal lukker helt. Jeg tror ikke tv3 kommer med i boxer pakken den er simpelthen for dyr mener den koster 30 kr om måneden bare for den ene kanal puhaaa. [QUOTE] Den dag det analoge signal lukker helt. Det har intet med hinanden at gøre, jeg gentager INTET. TV3 og andre sender Via Satellit og fordeles via Kabler forskellige steder. Igen har det analoge intet at gøre med ting som sker langsommere eller mere komprimeret via Satellit og Kablerne. Nu skal man altså ikke prøve bøje Sandheden mere end samme kan bære. Siden hvornår har nogen som helst Tv stationer meldt ud samme gerne ville sende via Masterne? Og har pebet over man ikke måtte få plads før en Digitalisering via masterne. Ifølge Frands Mortensen, Medieforsker, kan tingene kun løbe rundt når TV sendes via Kablerne, dyre (eller knap så dyre). Mit yndlings hade kanal er DK4! Redigeret af moho - 19-Maj-2009 kl. 14:52 |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |