|
Nas |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
NikolajDS
Super bruger Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 371 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bedst vil dog klart være kabling hele vejen rundt!!
Især hvis du vil se full HD film fra NAS'en.. |
|
Zneacer
Junior bruger Oprettet: 25-Oktober-2010 Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja det gik nok lidt hurtigt... men mit mediecenter sidder i mit tv samsung led b8000 og jeg vil derfor gerne køre det via usb direkte op i fjernsynet
|
|
Earthquake/Crown
Titan Tigris Best speaker ever made !! |
|
Bananabot
Bruger Oprettet: 11-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
Funktioner
Tak(0)
|
Zneacer - hvis du bruger dit tv til at afspille film fra din NAS skal du undersøge hvilke formater dit TV kan afspille. Mange tv er stærkt begrænset på det punkt da de kun kan afspille ganske få formater...
|
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Såvidt jeg ved så kan du altså ikke forbinde dit tv med en NAS over USB.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
Zneacer
Junior bruger Oprettet: 25-Oktober-2010 Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
|
det skulle man kunne gøre da den så bare ses som en ekstern hdd... tv'et har indtil videre kunne afspille alt hvad jeg kunne smide efter den
|
|
Earthquake/Crown
Titan Tigris Best speaker ever made !! |
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er en NAS altså ikke bare en ekstern harddisk, du skal nærmere opfatte den som en computer. Jeg har blandt andet på synologys forum læst om en der prøvede at forbinde nas og computer med USB og det virkede ikke, ifølge andre brugere derinde kan man i teorien brænde en USB port af ved at gøre det.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
Der Alte
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 367 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Lightyear
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alternativt med power plug adaptere. Har selv lige testet nogle Zyxel PLA4205 som fint kunne trække 200mbit. Rigeligt til at streame film, og det er bare at sætte dem i stikkontakten.
|
|
aouer
Super bruger Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med en Nas fra Qnap, har selv to, de virker super, afspiller fra nas ( kabel) til ATV2 i stuen og til børne værelserne via WD TV Live også kabel der.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |