|
Nyt opsæt til streaming |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
mortenls
Bruger Oprettet: 27-Oktober-2010 Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fandt lige en test med nuc'en hvor de tester 802.11 AC.
When it comes to wireless performance the we used LAN Speed Test to check the performance of the new Intel 7260HMW 802.11AC Wireless Card. We used a desktop with Gigabit Ethernet to run LAN Speed Server that was hard connected to the ASUS RT-AC66U 802.11AC wireless router on the 5GHz band and moved it 15-feet away from the NUC test machine to check out performance with both 1MB and 100MB packets. We ran LAN Speed Test on the NUC with the wireless card to test the throughput and found roughly 175Mbps (20MB/s) write speeds and 250-325Mbps (30-40MB/s) read speeds. http://www.legitreviews.com/intel-nuc-kit-d54250wyk-review-the-nuc-gets-haswell-power_124251/5 Du har også muligheden i XBMC for at lave en stor videobuffer. |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder mere rigtigt. Det giver i hvert fald det samme. Men forkortelserne er i hvert fald sådan: M = Mega m = micro B = Byte b = bit /s og ps står for det samme, nemlig "per second" Jeg ved godt, det er at fluekneppe ret meget, og undskyld til trådstarter. Men det kan blive noget rod, hvis ikke man har styr på det, for det giver hurtig misforståelser.
|
|
Zeus123
Ny bruger Oprettet: 04-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Igen igen mange mange tak for jeres besvarelser :)
Jeg er nok kommet frem til at jeg bygger et mediecenter/shuttel pc den skal så holde filer og alt på den måde undgår jeg en nas og jeg kan bare overføre mine film fra min pc til den eller hvad jeg nu skal have ind på den... den kan jeg bare koble trådløst på mit wifi og jeg kan bygge en 4k klar løsning som kan holde i nogen tid. det vil koste mig ca 5k også er jeg ikke låst af et specielt system + jeg kan opgradere hvis dette skulle blive nødvendigt. På den måde står den bag mit tv og jeg skal ikke trække ledninger.
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |