|
Køb af Oppo på tur i London |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg køber skam fra tid til anden fra amazon.uk, men jeg bliver skam momset med dansk moms. Dobbeltmoral - ikke hos mig
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Ja, der er ikke ret meget som er politisk bestemt som ikke fungere, hvis noget overhovedet
![]() Redigeret af Hother - 04-Juli-2017 kl. 11:31 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
||
Der er lige den forskel at dem der handler i UK handler helt lovligt, hvorimod du der vælger at lave en fiktiv faktura via ebay, er bedrageri. Så der er en stor forskel
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Og svindel med udbytteskat ![]() |
|||
![]() |
|||
mortenstryhn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 141 |
||
SKAT er ligeglade med om varen er brugt eller ej, når du ikke har haft den med på udrejsen. Ifølge SKAT skal alle varer, som du ikke havde med på udrejsen tælles med i regnestykket - at en vare så er brugt kan sænke værdien, men ikke fratage den. Den største forskel ved at have den med hjem i kufferten versus at sende den med posten er reglen om at du må have værdier for 3.250 kr. med hjem i kufferten uden at der kommer moms og told på, men der kommer moms på allerede ved 80 kr. og både moms og told på ved 1.150 kr.
http://www.toldpriser.dk/toldregler
|
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
Jeg skal til england i slutningen af måneden og har et kontor i hjertet af London. Hvis nogen er interesserede kan jeg sagtens tage en oppo med hjem. Bor i 9500 Hobro, men sender gerne på købers regning
![]() |
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
Ryger den i tolden er det selvfølgelig også til købers regning
![]() |
|||
![]() |
|||
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
||
@Steve: Fin gesture og ganske legalt men blot lige til info. Jeg slæbte en stor kuffert med på rejsen fordi en UDP-205 vejer tæt på 15kg alene og kassen har en dimension, så den ikke kan komme med som håndbagage. Så hvis du rejser med Ryan, kan der komme ekstra udgifter.
Redigeret af thxtex - 04-Juli-2017 kl. 18:34 |
|||
![]() |
|||
stridsvognen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1064 |
||
Der er så ikke told på brugte vare, så derfor kan det godt betale sig at købe det brugt.. Få sælger til at åbne kassen, spille en film og sælge den brugt..
|
|||
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
|
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
||
Det er jo en stor misforståelse. Skat skelner ikke mellem nye og brugte varer. Det er varens pris der er afgørende for beregning af told og moms. |
|||
![]() |
|||
stridsvognen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1064 |
||
Du har ret.. kan se de har ændret det siden jeg sidst har importeret..
|
|||
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg har plads med Norwegian direkte fra Aalborg.. herre nice.
Sidste gang skulle jeg bruge min søndag aften i Kastrup lufthavn pga aflyst fly. Det er satme trælst når man har møde tidligt mandag morgen ![]() Ikke desto mindre har jeg en addresse, som kan bruges hvis nogen ønske hjælp til forsendelse fra UK til DK.. eller hvis UK forhandler ikke gider sende til DK. Ligger i London EC2A |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |