recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sagem ITD 84HD: Boxer’s gratis box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSagem ITD 84HD: Boxer’s gratis box

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja men nu er Strong ikke en af dem man kan få med Boxer abb.

Har selv haft en Strong mpeg2 tuner i huset og den var ikke lige så god som den Philips jeg har kørt med her til sidst.

Min er da købt med Boxer Intro Abb. jeg ved at Computercity har dem. Som skrevet står.

Jeg har kigget mere på helheds indtrykket, og billedet er bare i top, meget lavt strømforbrug, hurtig tekst tv, rigtig godt lyd, hurtigt opstart, god
EPG, lette menuer.

Prøvet Sagem ITD84HD, større strømforbrug i brug og standby, tror det var det dobbelte, men tekst tv er helt i bund, tryk 2 gange og man skal vente en
evighed, det er direkte ubrugeligt på den.

Jamen det lyder jo godt. Har du fået den til de 49 kr/md?

Til top
ht204 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-December-2007
Point: 54
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 13:30
prøv at spørge computercity om de ikke bare har glemt at opdatere prisen (Eftersom pakken kostede 89 oprindeligt).

ellers har fona den også - men vist nok til 299
Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 13:52

Nej, jeg fik den til 119+65 i kortgebyr, men har lige lavet den om til de 49 i mini + pakker og tilvalgskanaler, fordi der var nogle andre kanaler jeg hellere
ville have end dem der fulgte med i intro pakken jeg købte tilbage i Juni måned.

Det skal forståes sådan at jeg tegnede et 1 års abb. men lavede det om efter 4 mdr. så nu gælder den nye aftale med pakker og tilvalgskanal resten af tiden, d.v.s de
sidste 8 mdr. så kan jeg vælge om jeg vil forsætte, smart.

Jeg ved ikke om man kun kan lave om i denne abb. periode til en højre pris eller det også gælder til en lavere pris.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 13:58
Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Nej, jeg fik den til 119+65 i kortgebyr, men har lige lavet den om til de 49 i mini + pakker og tilvalgskanaler, fordi der var nogle andre kanaler jeg hellere
ville have end dem der fulgte med i intro pakken jeg købte tilbage i Juni måned.

Det skal forståes sådan at jeg tegnede et 1 års abb. men lavede det om efter 4 mdr. så nu gælder den nye aftale med pakker og tilvalgskanal resten af tiden, d.v.s de
sidste 8 mdr. så kan jeg vælge om jeg vil forsætte, smart.

Jeg ved ikke om man kun kan lave om i denne abb. periode til en højre pris eller det også gælder til en lavere pris.

Skal lige sige at jeg fik den til en bedre pris, fordi jeg var tidlig ude, tror de kræver 179+65 i kortgebyr idag, men er ikke sikker, men prøv da at spørge hos Computercity.

Redigeret af Jan.Larsen - 14-Oktober-2009 kl. 13:59
Til top
spmo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2005
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2009 kl. 01:46

Hej

Jeg har lige tilmeldt mig boxer, og i den forbindelse fået en Maximum T-541 VA. Jeg valgte denne, da den havde fået go'e kritik.

På de ca. 30 dage jeg har været boxer bruger, er maximum'en blevet byttet to gange, da den havde store problemer med fjernbetjeningen.

Igår fik jeg så en technisat, og den virker upåklageligt. Så, jeg vil helt klart anbefale denne. 

Mange hilsner

Søren

Til top
quadrago Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Februar-2008
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2009 kl. 19:58
Andre der kan anbefale nogle af de bokse man kan få med i introduktionstilbuddet?
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 16:14
Var i Elgiganten idag, der stod der en sælger af Boxer, de havde da tilbud med mini pakken til 49,- incl. Boks Så de kører da med tilbuddet endnu.

Redigeret af Jan.Larsen - 16-Oktober-2009 kl. 16:16
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 17:17
Tilbuddet gælder helt til 1 november
Til top

Besvar Besvar Side  <12