recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - bedre signal 1 november?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketbedre signal 1 november?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2009 kl. 17:06
Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Jeg tror næppe der er forskel på boksene ang. med at modtage, boksene er jo næsten ens på det punkt, det er mere billedekvaliteten, lyd, fjernebetjening, opsætning,
menuer, og strømforbrug der er forskel på.

Det var mig der skrev det, som ht204 citerede. Vores Digiality combo fungerer nu bedre end Sagem'en, selvom de fodres af samme antenne. Det er endda Sagem'en der får antennesignalet direkte, det sløjfes videre til Digiality.
Nu har vi godt nok ikke brugt DVB-T delen på Digiality siden CD fik TV2, men den har kørt noget bedre.

At vores Sagem har pixeleret billedet kan eventuelt også skyldes diverse støj fra kvarteret, for det er lige som om det er periodisk. Den kan pixelere vildt en aften for så at fungere fint de næste mange dage. Vi veksler mellem de to bokse. Hovedsagen er, at Sagem'en ikke er så god som Digiality, sidstnævnte har også det bedste billede.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu