|
Ingen DVB-T fra Hadsten og Århus |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
larsvj
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 431 |
Sendt: 21-Oktober-2009 kl. 21:28 |
Måske ikke helt tosset med den søndag - farmand er hjemme til at rode med det hele |
|
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
|
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Sendt: 21-Oktober-2009 kl. 21:51 |
Drej antennen
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1242265.ece EDIT: Hov, havnede direkte på side2, og så ikke lige den var postet Redigeret af Clemen - 21-Oktober-2009 kl. 21:52 |
|
Ham_Der
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 14:12 |
Det virker her igen og har gjort det siden kl ca 16 igår.
Jeg havde heldigvis set, at Søsterhøj skulle ændres til vandret, så vores antenne har aldrig været lodret. Signalet er dog af en eller anden grund en smule svagere end før. Men Digi-TV er godt nok nogle fjolser til at styre deres hjemmeside, og der er noget jeg ikke forstår. På http://www.digi-tv.dk/ står der godt nok "Søsterhøj vandret polariseret", men det er dateret den 16. oktober. Der er også noget andet jeg ikke forstår. Som nævnte har vores antenne hele tiden været vandret, derfor regnede jeg med, vi modtog fra Hadsten. Signalet har ligget på 60-70% i styrke ifølge både Sagem og Digiality. I går var det helt væk i nogle timer, hvilket jeg ikke troede muligt hvis de kun arbejdede på Søsterhøj og ikke Hadsten. De slukkede måske begge? Da Søsterhøj så kom op igen, angiveligt med vandret polarisering, er signalet en smule svagere. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |