recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor er der ingen konkurrence på fiber?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvorfor er der ingen konkurrence på fiber?

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 minutter siden kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af Quest Quest skrev:

Jeg kender efterhånden nogle stykker som er skiftet til 5G.
Jo flere der gør det, jo mere skubber det til konkurrencen også på fiber.
Jeg har svært ved at få øje på den konkurrence.

Min oplevelse er, at jeg godt kan få 5G til en lav pris, men kun hvis jeg samtidigt siger ja til et ret lavt forbrug. Men hvis jeg vil have en 5G forbindelse med fri data, så koster de omkring 300 spir om måneden ligesom fiberforbindelserne gør - hvis man ser bort fra de superlave intro priser de første par måneder.

Det undrer mig faktisk at der ikke er nogen forskel. En fiber med gigabit hastighed ligger på ca. 300 om måneden uanset leverandør og en 5G med fri data ligger på ca. 300 om måneden uanset leverandør - på trods af at det er vidt forskellige teknologier. Og igen snakker jeg ikke om de der fantastiske tilbudspriser de første 2-3 måneder, jeg kigger på hvad tingene koster på den lange bane.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu