|
Hvorfor er der ingen konkurrence på fiber? |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | |||||
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2407 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg har svært ved at få øje på den konkurrence. Min oplevelse er, at jeg godt kan få 5G til en lav pris, men kun hvis jeg samtidigt siger ja til et ret lavt forbrug. Men hvis jeg vil have en 5G forbindelse med fri data, så koster de omkring 300 spir om måneden ligesom fiberforbindelserne gør - hvis man ser bort fra de superlave intro priser de første par måneder. Det undrer mig faktisk at der ikke er nogen forskel. En fiber med gigabit hastighed ligger på ca. 300 om måneden uanset leverandør og en 5G med fri data ligger på ca. 300 om måneden uanset leverandør - på trods af at det er vidt forskellige teknologier. Og igen snakker jeg ikke om de der fantastiske tilbudspriser de første 2-3 måneder, jeg kigger på hvad tingene koster på den lange bane.
|
|||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
De snakkede om, at alle deres boliger i landet skal have. Jeg ved at de er igang med 2630 Taastrup nu, hvor der er en del områder, men en del boliger.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det skal jeg ikke kunne sige. Men vi er lovet, at ikke få nogen udgifter.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4717 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hej. I det regnestykke bør du så ikke trække prisen for dit mobil abonnement fra? Så 5G Inl. mobil abonnement er 300 spir. Fiber excl. mobil abonnement er 300 spir plus, hvad du i dag giver i mobil abonnement. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 3 timer 26 minutter siden kl. 19:41 |
|||||
Quest
Bruger Oprettet: 19-Marts-2006 Status: Offline Point: 115 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nu giver jeg 139 kr. / måneden i 12 mdr. og herefter 149 kr./md. for 5G fri data (fair-use 2TB) (uden router) via 3 mobil. Hos eesy kan man få et ekstra datadelingskort for 50 kr./md. - mobilabonnementet koster 150 kr. / md. med fri data og fair-use 2 TB. Det er under det halve af prisen på Waoo-fiber som jeg havde før - men okay knap så hurtigt.
|
|||||
Walk slowly; drink lots of water
|
|||||
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |