recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mux1 og 2 problemer. suk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMux1 og 2 problemer. suk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hr. Dam Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Emne: Mux1 og 2 problemer. suk
    Sendt: 20-November-2009 kl. 20:15
Hej.
Jeg har efter boxers råd rettet min antenne mod viborg senderen Her havde jeg store problemer med at set DR og TV2.Cry Boxer kanalerne samt ramasjang og DRHD virkede fint.
Jeg har haft en tråd om det får. Nu var jeg så inde på boxers dækningskort og nu siger den pludselig at jeg skal rette antennen mod videbæk.Confused Det har jeg så gjort og nu virker DR og TV2 fint men tv'et finder overhovedet ikke ramasjang og DRHDCryAngryCry. Hvad går der lige galt
Jeg bor i Struer og har et sony w4500 med ca modul.
Til top
evilguy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Februar-2008
Point: 389
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2009 kl. 20:53
Jeg har de sidste par dage også haft problemer med Mux1 og Mux2. Jeg har rettet min antenne mod Videbæk og det virkede perfekt indtil for et par dage siden. Boxers kanaler går fint igennem men jeg kan ikke se Mux1 og Mux2 er meget sløv til at komme frem når jeg skifter kanal.

Bor i Holstebro

Redigeret af evilguy - 20-November-2009 kl. 20:53
Til top
Cyberguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2007
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2009 kl. 00:26
Jeg tror desværre vi skal indstille os på, at digital-tv vil blive noget hakværk indimellem. Desværre tror jeg det kan tilskrives omstillingen den 1. november da signalet blev tydelig forringet da. De sidste 2 år har jeg stort set ikke haft problemer med signalet og den 1. november var jeg simpelthen nødt til at dreje min antenne mod en hjælpesender for overhovedet at få noget billede. Håber ikke det er politikerne der har klokket i det og tilladt et alt for dårligt signal til det nye sendenet i profittens navn. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu