Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
bruger udmeldt 5
--
Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
|
Sendt: 19-April-2010 kl. 18:05 |
køb en Abcom 910HD DVBT edition med MPEG4 optagelse, og filer kan overføres til andre enheder ukodet, men i TS format.
Du kan vælge storebroren og få en IP9000 , så har du 2 tunere, og kan se andre kanaler mens du optager..
Eller den helt dyre, som vist er en Dreambox8000 som kan fås med DVD drev. hvorvidt den kan gemme MPEG4 på dvdskrive og hvorledes du afspiler dem ved jeg ikke. eller også er løsningen ikke færdig i den boks, men den sælges ihvertfald som en løsning.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
evilguy
Super bruger
Oprettet: 09-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 389
|
Sendt: 20-April-2010 kl. 08:13 |
Mufti skrev:
Men.... Jeg savner en bluray afspiller og mpeg4 tuner der kan optage på harddisk i samme kabinet. Skidt med om jeg kan overføre optagelser til Bluray. Det betyder heller ikke noget at optagelser fra HDTV, ikke kan kopieres til en anden harddisk. |
Samsung BD-C8200 kommer snart på markedet i Danmark. Kig evt. på Samsung.de - den nordiskem model kommer til at hedde BD-C8200-XXE. Tilføjelse: Så vidt som jeg er orinteret så er modellen med DVB-T/C, CI slot og 250 GB harddisk samt internet funktioner. Og hold så op med at klage ![Tongue Tongue](smileys/smiley17.gif)
Redigeret af evilguy - 20-April-2010 kl. 08:22
|
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
|
Sendt: 20-April-2010 kl. 08:45 |
så vidt jeg kan se er det kun med dvb-s tuner, lige som panasonic har
|
spoxy
Guld medlem
Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1188
|
Sendt: 20-April-2010 kl. 09:12 |
I følge Milo Radio's hjemmeside har den DVB-T/DVB-C tuner. Tilgængelig medio juni.
Edit: Jeg ved ikke lige hvad der gik galt her ![Geek Geek](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley23.gif)
Redigeret af spoxy - 20-April-2010 kl. 09:15
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
wiggumdk
Bruger
Oprettet: 31-Marts-2009
Point: 227
|
Sendt: 20-April-2010 kl. 10:53 |
rhsin skrev:
altså en mac med eyetv 3 (største version) med en passende usbtuner fra enten terratec eller elgato... det bliver næppe ret meget nemmere.... og desværre dyrere.... men det er plug and play... selv delingen til iPhone over internettet er piece of cake
Og der er naturligvis fjernbetjening med til sådan en... og en macmini er både lydsvag og bruger ikke meget strøm.
en macmini er nærmest skabt til opgaven. |
Ganske godt bud, men synes den mangler HDMI output og mulighed for større harddisk. 500GB virker ikke af meget hvis der skal optages digitalt HD materiale.
|
Apple & Sonos entusiast
|
Mufti
Guld medlem
Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
|
Sendt: 20-April-2010 kl. 13:12 |
Har lige snakket med Milos Radio.
De har kun fået materiale på Samsungs model. Den er med DVB-t Mpeg4 og skulle ankomme medio juni.
De forventer også at Sony og Panasonic kommer med en model i juni.
I rest my case ![Thumbs Up Thumbs Up](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley20.gif)
|
Spirillendk
Junior bruger
Oprettet: 30-April-2010
Sted: DK
Point: 20
|
Sendt: 30-April-2010 kl. 18:00 |
Samsung kommer med deres nu her inden ret længe. Den har DVB-C og T, Den har også HDD, det er en 250 GB Harddisk, eller 500 GB, det vælger man selv. Desuden har den indbygget Bluray afspiller.
Den kommer til og koste 3999 for 250 gb, og 4999 for 500 gb.
|
miri
Guld medlem
Oprettet: 21-August-2006
Point: 2066
|
Sendt: 30-April-2010 kl. 19:21 |
Samsung, hm....
Den engelske udgave ser ud til (ikke overraskende) at have DVB-T2 tuner
... og så ser det ud til, at prisen herhjemme kan presse noget ned efter til omkring 3.200-3.300 DKK
Men jeg kan ike se noget om mulighederne for Time-Slip, optagelse, mens man ser en anden kanal (på samme mux) etc.
Redigeret af miri - 30-April-2010 kl. 19:22
|
miri
|