recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BoxerTV Cardsplitter til flere fjensyn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBoxerTV Cardsplitter til flere fjensyn

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bygork Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Emne: BoxerTV Cardsplitter til flere fjensyn
    Sendt: 21-Marts-2010 kl. 15:36
Hej

Jeg har i øjeblikket BoxerTV og kun et kort,  og har dermed kun adgang til at se tv kanalerne på et fjernsyn af gangen. Boxer har tidligere udmeldt at de vil gå efter at gøre det gratis at give lignede adgang til husets andre fjernsyn. Det lader dog ikke til at boxer gør noget ved sagen, og når man kontakter dem siger der bare de vil tænke over det.....

Derfor overvejer jeg nu at købe et produkt der kan splitte signalet ud til samtlige tv i hustanden, sådan at kanaler kan vælges individuelt på hvert fjernsyn og så der ikke skal betales en månedlig ekstra afgift herfor. Jeg har set på et par produkter; SmartWi og Cardsplitter, men er lidt usikker på om de kan klare boxers nuværende/evt. fremtidige kodningstype? Endvidere er det lidt svært at finde ud af om rækkeviden på produkterne er god nok i et 2 plans hus, samt hvor pålidelige produkterne/produktproducenterne er?

Har du konkret erfaring med SmartWi, Cardsplitter eller et lignende produkt til udsplitning af BoxerTV og hvad er godt eller dårligt ved produkterne?

Virker de i alle mpeg4 modtagere/fjernsyn/CAMS?

Virker produkterne efter hensigten ?

Oplever du problemer med rækkevidden på produkterne? Hvad kan der evt. gøre for at mindske dette problem?

På forhånd tak

vh
Bygork

Til top
bygork Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: DK
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2010 kl. 11:50
 Slet ingen med erfaringer de vil dele ud af?
Til top
kumpel2000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-December-2004
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2010 kl. 23:48
Jeg har en SmartWi og den fungere rigtig godt sammen med boxer. Jeg var skeptisk i starten om det virkede, men jeg må sige at jeg glad for den. Jeg har ca. 10 meter mellem hver fjernsyn og har ikke oplevet problemer overhovedet.
Til top
per olsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 106
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 12:13
Hej

Jeg har set lidt på denne, men P.T ikke prøvet.
Hvis du køber nogle af dem så skriv lige hvordan det gik.

Til top
per olsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 106
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 15:03
Hov prøv lige at læse hvad der står i det link jeg har sendt.

OBS! DENNA PRODUKT ÄR EJ TILLGÄNGLIG TILLS VIDARE: MARKNADSDOMSTOLEN HAR FÖRBJUDIT MARKNADSFÖRING AV CARDSPLITTERS. VI TAR INTE EMOT NÅGRA BESTÄLLNINGAR.
Mon det så også gælder i dk og smartWI
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2010 kl. 02:11
Oprindeligt skrevet af per olsen per olsen skrev:

Hov prøv lige at læse hvad der står i det link jeg har sendt.

OBS! DENNA PRODUKT ÄR EJ TILLGÄNGLIG TILLS VIDARE: MARKNADSDOMSTOLEN HAR FÖRBJUDIT MARKNADSFÖRING AV CARDSPLITTERS. VI TAR INTE EMOT NÅGRA BESTÄLLNINGAR.
Mon det så også gælder i dk og smartWI

Det er en svensk kendelse, som ikke gælder i Danmark.

Det er muligt at salget er stoppet i Sverige, men så importerer svenskerne vel produktet fra Danmark og de tåbelige TV udbydere får en lang næse, hahahahaha.LOL

Redigeret af JesperLund - 30-Marts-2010 kl. 02:13
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu