|
windows bootcamp på Mac mini |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
Medmindre man ønsker specifikt at køre MacOS, så kan jeg ikke forstå at købe en snart 3 år gammel brugt maskine med begrænset udvidelsesmuligheder.
Alternativt kunne man overveje at køre med en knækket MacOS på en standard pc |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
jannikmariager
Bruger Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har alt i Mac så alle mine dokumenter osv er i iCloud og keychain til passwords osv - eneste grund til at supplere op med en Intel Mac som er 3 år gammel er at jeg skal bruge et program som kun er lavet til windows - og det skal køre 100% stabilt, så pt tester jeg Windows Arm på min M1 Mac mini via Parallels - men begge er i beta og ikke stabile nok. Så indtil Windows laver en stabil ARM version der kan afvikle x86 programmer ordentligt, så jeg desværre køre med en Intel via bootcamp også.
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
din x86 windows applikation vil heller ikke kunne køre på ARM-windows ordentligt uanset hvad med mindre den bliver omkodet til UWP. Microsoft købte virtual PC for mange år siden og reelt set er det stadig det de bruger i deres hypervisor og det er ikke godt. Microsoft skal have hjælp af Apple hvis de skal have nogen som helst succes med at kunne komme til at køre ordentligt på ARM baserede maskiner. (og jeg tror faktisk apple gerne ville hjælpe, om ikke andet så for at stikke endnu flere knive i Intel's ryg. Der er jo ved at udbryde en pænt stor krig mellem dem i øjeblikket. Intel har åbenbart taget det pænt tungt at Apple er gået deres egen vej)
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |