|
Flytte plads fra D-drev til C-drev. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Derefter kopiere filer tilbage fra ekstern disk.
![]() |
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
||
Ja, den variant har jeg også tænkt på, kunne være en mulighed.
![]() |
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19555 |
||
Hvis D er under halvt fuldt, er det lettere at gøre D mindre, oprette et E drev, kopiere alt fra D til E, slette D og udvide C til at indeholde D drevets plads. Herefter er det blot at omdøbe E til D. Klaus
|
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
||
Aha - ja, det kunne måske være en mulighed. Og som du siger nemmere, da det foregår over Teamviewer. Der er masser af plads på D, til at jeg burde kunne lave dette trick.
![]() Godt forslag.
![]() ![]() |
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
||
HA-HA!! At få Thorvald til at gemme filerne på eksterne dimser, får du ham ALDRIG til! Den "kamp" har jeg tabt... Det kan du jo se, i tidligere indlæg. Det må jo være bedre at miste noget...
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
![]() |
|||
||
Denne kommentar er altså ikke på sin plads. Som jeg skriver lidt tidligere, tager jeg backup (dagligt) af data på min computer, på ekstern harddisk, hvilket jeg har gjort i en del år og har tidligere også haft Keepit. Så jeg tror du må tænke på en anden.
|
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
||
Det havde jeg så ike set. UNDSKYLD!! Hvis det da hjælper.
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
![]() |
|||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
||
Jeg misser måske noget her, men hvad er pointen i E? Hvis man kan gøre som du beskriver, kan man så ikke bare gøre D mindre og så gøre C større?
|
|||
![]() |
|||
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
||
Det vil kun ændre slutpositionen på D. Startpositionen skal ændres, før C kan udvides. Hvis man bruger et program (diskhåndtering), som ikke kan udføre den operation, må man ty til krumspring. Hvis man tænker datasikkerhed, er dette krumspring faktisk lidt mere sikker, da man ikke skal overlade flytning af data til en eller anden obskur algortime i et eller andet program, som måske/måske ikke fejler undervejs.
Redigeret af bubbleboy - 12-April-2021 kl. 18:14 |
|||
![]() |
|||
||
Ja, ja, helt ok, ikke noget problem. Jeg synes faktisk jeg svagt kan huske det har været diskuteret før. Men det må være meget lang tid siden, måske mere end 10 år siden. Men never mind.
![]() |
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |