recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp søges til PS2 softmod Free McBoot
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp søges til PS2 softmod Free McBoot

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2014 kl. 19:10
Hva så. kom den så frem til dig idag ? Sjovt når man sender som A post at den ikke kommer frem dagen efter som de lover. Det er lige før at man bare altid skal sende post som B post i stedet for. Når de alligevel ikke lover op til det de lover.
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2014 kl. 22:48
Ja, det er kommet frem, men jeg må skuffe dig, da det ikke virker. Det fejler konstant og fandt frem til følgende :

signing DVDelf error is usually a sign that the MC is a clone card and possibly 64Mb as well. this is due to not having the proper MAGICGATE coding on the MC. usually nothing can get it to work on these cards. i also wouldnt recomend FMCB to be installed on the larger cheap chinese clone cards. if you read these forums you will find a lot of users with the same tale as yours. these cards are too slow and FMCB doesnt boot . 

Det virker ikke på såkaldte Clone cards, det skal være original Sony card med Magicgate. Mit eget kort er et originalt Sony på 8MB, dit er et uoriginalt på 128MB.

Jeg har prøvet med den version af Free mcboot jeg har (1.8), hvor jeg får fejl når den skal signe dvd elf. Så har jeg prøvet en nyere version 1.93, hvor den klager over manglende "magicgate" som åbenbart ikke eksistere på dit uoriginale kort.

Jeg sender dit kort tilbage i morgen eller mandag ... Unhappy
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2014 kl. 23:28
Udover det skal der også tjekkes at du ikke sidder med en konsol det ikke virker på : 

Can i install FMCB on any PS2 model?
All consoles made before mid 2008  work with FMCB. The new Slim SCPH-9xxxxx models with a Date code of 8C and a BIOS v230  dont work with FMCB. All models after this version also will not work with FMCB.

jeg kan iøvrigt godt opdatere mit eget kort, så det er ikke filerne der fejler noget.
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 20:14
Okay mange tak for hjælpen . Æv at det ikke virker. Jeg må få skaffet mig et original kort så. Man tak fordi du gad og kigge på det i hverfal. Det skal du have tak for.
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2014 kl. 12:23
Selv tak .. Kortet er sendt retur i dag :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu