|
Hvilke MINIMUMS specs ville I gå med ved MBP? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man kan jo håbe på noget ekstremt hvad angår performes fra apple's side med en ny iMac, men det tror jeg bare ikke sker, jo men kun lidt.
Og når vi snakker om performes, så er det er jo det vi gerne vil ha og forventer af en kommmende iMac. Hvis nu tager den nye Mac Pro med 12 core med Pro Vega II 32GB og iMac Pro 14 core Vega 64 16GB, de ligger så tæt på hinanden, det er inden for ganske få sekunder forskellen ligger når man arbejder i FCPX - Davinci - Adobe Photoshop etc. Lige at bemærke at den nye Mac pro lige er kommet på marked, men der i mod har iMac Pro være der i snart 2,5 år. Hvor skal den nye iMac ligge henne i performers? tror kun der kommer en lille opgradering i form af T2 chip andet grafikkort lign. Hvis vi snakker om alsidighed og udvidelser, så vinder den nye Mac Pro ingen tivivl om det. Måske en ARM baseret iMac er på vej, interessant.
![]() |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@Nick
Ja kan godt være du har ret med Mac Pro får første tur, men som du også nævner, så har iMac jo ikke været en ny model, men bare spec bumps, så der kommer helt sikkert en i 2020 men corona får det så nok til at ske i 2021. Og rygterne om en Apple Gaming Station er også ret nice og spændende, men bliver nok også bremset af corona. Jeg ser det lidt som iMac = Giver dig en fed AIO løsning med en super god skærm, hvor MacBook Pro giver dig mobilitet i stedet for skærmen. Jeg må lige bruge påsken på at finde ud af om i7 kan være nok til mig, men ja økonomien spiller jo også ind. Jeg kan jo hverken trække momsen ud, og har heller ikke en direkte fast indtægt der betaler maskinen tilbage, så det skal også lige være forsvarligt. Specielt når man samtidig er en meget sparsommelig fyr haha
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |