recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 8x medier i DVR-5100H?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket8x medier i DVR-5100H?

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Mr. Burns Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2005 kl. 09:09

Oprindeligt skrevet af JesperD JesperD skrev:

Oprindeligt skrevet af Jeg Jeg skrev:

Det viser sig at selvom 5100H ikke kan brænde Verbatims 8x-medier pålideligt, så kan den faktisk tilsyneladende brænde Verbatims 16x-medier pålideligt.

Jeg skulle forresten nok også lige nævne at det helt præcist er Verbatim type 43533, mediekode MCC03RG20, jeg har prøvet med held.

Hej, jeg har haft samme problem med 8x... har du finalized disse 16x'er, for det er først der problemet opstår for mig... den brænder fint, og der kan afspilles, men hvis jeg finalizer og tager disken ud og sætter den i igen, kan den ikke læse det den selv har finalized !!

/Jakob

PS: Tak for den gode test af medier, Maria.

Til top
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2005 kl. 19:47

Jep, jeg brænder dem ved 4x, som er det maksimale brænderen vil brænde disse skiver med uden en ny firmware, som pt ikke er tilgængelig for 320/420/520720 recorderne, finalizer dem og de spiller fint alle steder jeg prøver dem.

/MichaelS

mvh MichaelS
Til top
JesperD Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-November-2003
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2005 kl. 23:06
Oprindeligt skrevet af Mr. Burns Mr. Burns skrev:

... har du finalized disse 16x'er, for det er først der problemet opstår for mig... den brænder fint, og der kan afspilles, men hvis jeg finalizer og tager disken ud og sætter den i igen, kan den ikke læse det den selv har finalized !!

Ja, jeg finalizer altid mine DVDer så snart jeg har brændt dem. Det går fint med 16x-medierne.

Min erfaring er jo at det er i slutningen af DVDerne, problemet opstår. Finalize skriver sikkert noget i enden af optagelsen, så det passer egentlig meget godt at finalize gør problemet værre.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu