|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Ud fra din Disc Quality kan jeg ikke se om dit drev rapporterer PIF per 1 ECC blok eller et andet antal ECC blokke. Du har dog ingen resultater over 4, så under alle omstændigheder overholder disken specifikationerne. Hvis du vælger options i Nero CD-DVD Speed (version 3), og under Disc Quality vælger "Show error limits" til, så skulle du få en baggrund for PIF grafen med forskellige farver for acceptable, problematiske, og horrible værdier. Disse grænser sættes i forhold til hvor mange ECC blokke dit drev bruger når det rapporterer PIF. Du kan også gratis opgradere til Nero CD-DVD Speed version 4. Den kan hentes på www.cdspeed2000.com .
|
|
![]() |
|
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
Jeg kan ikke finde muligheden for "Show error limits" i version 3.03 men muligheden er der i version 4.01. Problemet er bare at når jeg gemmer en scanning som ovenstående så fylder den 26 KB som et PNG-billede i vers. 3.03 men 985 KB som et Bitmap Image i vers. 4.01 og her er der ingen valgmuligheder. Under: "options og capture/overfør" fåes beskeden: "gdiplus.dll ikke fundet. png, jpeg og tiff output-formater er ikke mulige" Men hvorfor de ikke er det i den nye vers. ved jeg ikke. Måske skal den nye vers. 4.01 placeres i samme mappe som Nero? Der er ingen synlig forskel i billedkvaliteten på disse billeder synes jeg. Jeg kan godt se at der dannes et grønt felt i vers. 4.01 fra 0-4 i PIF-feltet hvilket vel indikerer at brænderen rapporterer for 1 ECC-blok. Claus
Redigeret af clausewitz |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Nero CD-DVD Speed 4.01 fungerer fint med at gemme PNG filer for mig på en fuldstændig blank Windows XP SP2 installation (både Dansk og Engelsk). Jeg har lige testet dette i to VMWare virtuelle maskiner, hvor der ikke er andet installeret end Windows XP SP2 og Nero CD-DVD Speed 4.01! Så prøvede jeg lige i en Windows 98SE (Engelsk) og der kan jeg kun vælge BMP. Måske din Windows er pre-XP? Placeringen af CDSpeed.exe gør ingen forskel for mig. |
|
![]() |
|
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
Hej DrageMester Jep jeg er pre-Xp. Der står dog dette på http://www.cdspeed2000.com/ Note: For Windows NT/2000 and XP an ASPI manager is highly recommended and mandatory for USB and Firewire drives. Ved ikke om jeg har en ASPI manager men eftersom jeg har Nero så burde dette jo ikke være problemet. Min Nero version er dog ikke up-to-date (stadig 6.3.1.17) da jeg tidl. har oplevet problemer med brænderen ved en opdateret version af Nero men måske er det tidspunktet for at prøve med en ny update. Claus |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej Claus, Det nævnte modul (gdiplus.dll) er ikke en del af Nero/CDSpeed. Modulet er en del af Windows (Graphics Direct Interface Plus?). Jeg har i XP 4 forskellige versioner installeret under mappen \windows\WinSxS (i undermapper). Måske du skulle prøve at hente en opdateret version af modulet (seneste selvstændige jeg kan finde til download) - f.eks. fra Download Center. /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Lars Tak for tippet - det vil jeg kigge på. Claus |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg fik følgende besked når jeg prøver at køre ovennævnte download. "The upgrade patch cannot be installed by the Windows Installer service because the program to be upgraded may be missing, or the upgrade patch may update a different version of the program. Verify that the program to be upgraded exists on your computer and you have the correct upgrade patch." Jeg kører den fra skrivebordet men det burde vel være lige meget? Claus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |