|
Netflix-problemer i julen |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sidder og ser supernaturals lige nu, og har måtte starte afsnittet tre gange nu... På Yousee, og dansk netflix. ender med jeg opsiger mit abonnement og lærer at strikke i stedet :)
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Har lige brugt DK Netflix, det har kørt uden problemer. Har også internet fra You See. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Jer der har problemer, bruger I alle ATV? Jeg bruger nemlig selv PS3. Tænkte at det måske er ATV der fejler, fremfor udbyder eller Netflix.
|
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
Er lige skiftet fra atv3 til ps3, og nu spiller det bare.... Måske der er en fejl et sted ved atv's app |
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
|
Et hurtigt gæt: Er din PS3 kablet og din ATV på WiFi? Redigeret af Jwin - 02-Januar-2014 kl. 22:32 |
||
![]() |
||
|
Nej begge er faktisk på wifi. Netflix via iPad virker også upåklageligt ![]() |
||
![]() |
||
Dr. Jones ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
|
Jeg har også kun haft utroligt gode erfaringer med Netflix indtil nu - med undtagelse af her i julen og så en gang tidligere omkring efterårsferien.
Tidspunkterne tyder jo på belastningsproblem, men jeg tror ikke, det er hos Netflix, for det har kørt fint hos mine venner - og for den sags skyld rimeligt stabilt på lin egen iPad. Jeg tror, problemet et relateret helt eller delvist til Apple TV'en. Måske har den en lidt kortere buffer end de andre afspillere, og er derfor mere sårbar overfor flaskehalse i nettet... Jeg bor ret landligt, så vi er nok en del om samme kobber på den lokale TDC-Central... |
||
· Philips 37PFL9603H
· Miraclebox 9 HD 2xT2 · Arion AC-9410PVR HDMI · Philips BDP 7500 |
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Har 4 stk. ATV 3 med seneste SW og alle er blevet brugt særdeles flittig på Netflix her i julen, alle køre på Wifi 802N 5Ghz. og har ikke oplevet fejl af nogen art. Har TDC 30 Mbit/s.
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
|
Nå - mit virker igen. Der er igen Surround lyd og billede i "SuperHD" på windows 8 app'en
|
||
![]() |
||
Dr. Jones ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
|
Jeg kan nævne, at jeg i går genstartede Apple TV'et. Der er et menupunkt et sted inde under indstillingerne til det (så vidt jeg husker under 'generelt / start igen').
Nu virker alt igen. Om det skyldes genstarten eller bare faldende aktivitet grundet feriens afslutning, finder vi nok aldrig ud af :-) |
||
· Philips 37PFL9603H
· Miraclebox 9 HD 2xT2 · Arion AC-9410PVR HDMI · Philips BDP 7500 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |