recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vægophængt DVB-T MPEG4 boks????
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVægophængt DVB-T MPEG4 boks????

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Fedtmule Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Marts-2007
Status: Offline
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2009 kl. 09:33
Hvis det er IR øje forlænger løsningen du går efter, så skal du kigge i retningen af Triax.

Fordelen ved Dilog'en er, at du ikke behøver IR forlængerkablet, da de to IR "øjne" sikrer optimal modtagelse ... og så når boksen er skjult bag TV'et etc. Dilog'en fungerer dog ikke optimalt, såfremt du sætter den ind i et skab.
Til top
Dmeedom Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-December-2009
Sted: DK
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2009 kl. 11:31

Hej alle igen

Jeg skal IKKE have den inde i et skab. Mit præcise formål: Jeg skal bruge en MPEG4 DVB-T boks som er lille billig og fylder så lidt som muligt så den kan være bag min fladskærm.

HEHE Det er "konen" som er modsatander af flere aperater som man kan se. Jeg tror at I kender problemet

Dennis

Endnu engang tak for alle jeres respons
Til top
Per A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-November-2009
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2009 kl. 16:53
I første omgang, mens der var garanti på min box, brugte jeg selvklæbende velcro.
Så kunne jeg afmontere boxen og fjerne velcroen med en hårtørrer hvis den skulle byttes.
Pas bare på ikke at dække ventilationshuller på TV'et og boxen.
I anden omgang (uden for garantien) monterede jeg boxen med skuer og huller i TV'ets bagside.

Da jeg har repareret disse LCD TV-apparater vidste jeg hvor jeg måtte sætte skruerne, men generelt skal man lade være med det hvis man ikke kan se hvor skuerne havner.

Til top
steger Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Denmark
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2011 kl. 16:55
Hej leder efter selv samme DVB-T MPEG4 boks.

Har i et link til en sådan boks (evt. triax?) som også har et medføægende øje? Gerne "god billig", men stadig god kvali. :)

Takker!
BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.

PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu