|
Netflix via Airplay eller Apple TV kablet |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hverken 20 eller 5 mbit (millibit) er nok. 5Mbit (megabit) er til HD 720linier og 7 til "superHD" (1080), uanset hvad, så er det stadig voldkomprimeret...
Klaus |
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
Telenor routeren er kun ca. et år gammel og det eneste den gør er at sende signalet direkte videre til min Apple Time Capsule, ved ikke om der er noget der skal indstilles på den?
|
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
Jeg har lige fået at bekræftet fra Telenor at de stadigvæk ikke er med i open connect netværket, hvilket må siges at være meget utilfredsstillende, hvis det gør at jeg får dårlig kvalitet på min netforbindelse:
Redigeret af Mlarsen - 30-December-2013 kl. 16:59 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Kan anbefale dig, at skifte til Fullrate så. Jeg skiftede selv fra Telenor til Fullrate for en del år siden. De leverer samme hastigheder til samme priser +/- 10kr, men efter Telenor overtog Cybercity gik det godt nok ned af bakke for stabiliteten. Deres routere stod altid og kørte med 80-90% belastning, og genstartede jævnlig uden varsel. Problemet var, at de simpelthen var for gamle og ringe. De var fra dengang man kørte med 2Mbit/512Kbit, men det var stadig dem de leverede med en 20/1 som jeg havde den gang.
Da jeg skiftede til Fullrate levere de spritnye Zyxel routere med, i stedet for det tarvelige Linksys som Telenor levere. Den jeg har i dag, er en Zyxel der koster 1200kr hvis du skal købe den selv. Har dog opgraderet til VDSL i dag, som kræver nogle andre routere end ADSL.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |