recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix-problemer i julen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix-problemer i julen

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 19:58
Sidder og ser supernaturals lige nu, og har måtte starte afsnittet tre gange nu... På Yousee, og dansk netflix. ender med jeg opsiger mit abonnement og lærer at strikke i stedet :)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 20:09

Har lige brugt DK Netflix, det har kørt uden problemer. Har også internet fra You See.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 20:24
Jer der har problemer, bruger I alle ATV? Jeg bruger nemlig selv PS3. Tænkte at det måske er ATV der fejler, fremfor udbyder eller Netflix.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 22:10
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Jer der har problemer, bruger I alle ATV? Jeg bruger nemlig selv PS3. Tænkte at det måske er ATV der fejler, fremfor udbyder eller Netflix.

Er lige skiftet fra atv3 til ps3, og nu spiller det bare.... Måske der er en fejl et sted ved atv's app
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Er lige skiftet fra atv3 til ps3, og nu spiller det bare.... Måske der er en fejl et sted ved atv's app

Et hurtigt gæt: Er din PS3 kablet og din ATV på WiFi?

Redigeret af Jwin - 02-Januar-2014 kl. 22:32
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 22:52
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Et hurtigt gæt: Er din PS3 kablet og din ATV på WiFi?

Nej begge er faktisk på wifi. Netflix via iPad virker også upåklageligt
Til top
Dr. Jones Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dr. Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 07:16
Jeg har også kun haft utroligt gode erfaringer med Netflix indtil nu - med undtagelse af her i julen og så en gang tidligere omkring efterårsferien.
Tidspunkterne tyder jo på belastningsproblem, men jeg tror ikke, det er hos Netflix, for det har kørt fint hos mine venner - og for den sags skyld rimeligt stabilt på lin egen iPad.
Jeg tror, problemet et relateret helt eller delvist til Apple TV'en. Måske har den en lidt kortere buffer end de andre afspillere, og er derfor mere sårbar overfor flaskehalse i nettet...
Jeg bor ret landligt, så vi er nok en del om samme kobber på den lokale TDC-Central...
· Philips 37PFL9603H
· Miraclebox 9 HD 2xT2
· Arion AC-9410PVR HDMI
· Philips BDP 7500
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 11:46
Har 4 stk. ATV 3 med seneste SW og alle er blevet brugt særdeles flittig på Netflix her i julen, alle køre på Wifi 802N 5Ghz. og har ikke oplevet fejl af nogen art. Har TDC 30 Mbit/s.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Windows 8.1 app.

Billedet går i "slowmotion" når der vælges DD 5.1 lydspor.

På YouSee 100/20 forbindelse

Nå - mit virker igen.

Der er igen Surround lyd og billede i "SuperHD" på windows 8 app'en
Til top
Dr. Jones Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2005
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dr. Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 15:03
Jeg kan nævne, at jeg i går genstartede Apple TV'et. Der er et menupunkt et sted inde under indstillingerne til det (så vidt jeg husker under 'generelt / start igen').

Nu virker alt igen. Om det skyldes genstarten eller bare faldende aktivitet grundet feriens afslutning, finder vi nok aldrig ud af :-)
· Philips 37PFL9603H
· Miraclebox 9 HD 2xT2
· Arion AC-9410PVR HDMI
· Philips BDP 7500
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu