recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke TV understøtter Hbb tv fra DR?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilke TV understøtter Hbb tv fra DR?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Amarone2001 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Amarone2001 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke TV understøtter Hbb tv fra DR?
    Sendt: 07-Februar-2014 kl. 11:26
Vi skal snart have et nyt tv og vil gerne have et som understøtter Hbb tv fra DR. Vi ved at Samsung ikke understøtter det, men at Philips gør. Men hvad med f. eks. LG, Sony, Panasonic og Toshiba? Ved nogen om de understøtter Hbb tv fra DR? Mvh.
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 11:30
Nogle af Sony's gør i hvert fald (mit 855 blandt andre)
Og Sony's modeller har også flere understøttede DVB standarder end de fleste andre producenter så vidt jeg husker.
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 11:44
Jeg har et Panasonic WT50, og det har. Jeg mener, at de nye Panasonic også har.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
BubbiBubbi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BubbiBubbi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 12:04
Jeg fik det da til at virke med mit Samsung UE55ES8005.
Kan huske man skulle skifte land til Tjekkiet og hente et HbbTV app.

Derefter kunne man skifte tilbage til Danmark og bruge HbbTV uden problemer.
Læs evt. her:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=120964
55" Samsung UE55ES8005 | iPad Air 4G 128GB | iPhone 4S 16GB | Synology DS212j 2x3TB WD RED |
Boxee Box & AppleTV2 | Philips Hue Starter Kit | Stofa Komplet TV | Stofa 150/15 mbit | Xbox One
Til top
larsand Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 12:50
B&O
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Amarone2001 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 16:50
Jeg takker for svarene.
Der skulle vel ikke også være nogen som kan sige noget om LG og Toshiba?
Eller måske skulle jeg spørge omvendt: Er der nogen smart tv'er som ikke understøtter modtagelse af Hbb tv fra DR?
Mvh.
Til top
sblo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sblo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2014 kl. 15:26
Hej. Vores LG fra 2013 - LED 47 er ikke modtagelig for Hbb fra DR.

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Amarone2001 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 11:54
Tak for svaret.
Så vil jeg udelukke Samsung og LG.
Info om andre TV er stadig velkomne.

Mvh. Poul
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu