|
Hvilke TV understøtter Hbb tv fra DR? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Amarone2001 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2014 kl. 11:26 |
Vi skal snart have et nyt tv og vil gerne have et som understøtter Hbb tv fra DR. Vi ved at Samsung ikke understøtter det, men at Philips gør. Men hvad med f. eks. LG, Sony, Panasonic og Toshiba? Ved nogen om de understøtter Hbb tv fra DR? Mvh.
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nogle af Sony's gør i hvert fald (mit 855 blandt andre)
Og Sony's modeller har også flere understøttede DVB standarder end de fleste andre producenter så vidt jeg husker. |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Jeg har et Panasonic WT50, og det har. Jeg mener, at de nye Panasonic også har.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
BubbiBubbi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
Jeg fik det da til at virke med mit Samsung UE55ES8005.
Kan huske man skulle skifte land til Tjekkiet og hente et HbbTV app. Derefter kunne man skifte tilbage til Danmark og bruge HbbTV uden problemer. Læs evt. her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=120964 |
|
55" Samsung UE55ES8005 | iPad Air 4G 128GB | iPhone 4S 16GB | Synology DS212j 2x3TB WD RED |
Boxee Box & AppleTV2 | Philips Hue Starter Kit | Stofa Komplet TV | Stofa 150/15 mbit | Xbox One |
|
![]() |
|
larsand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
B&O
|
|
![]() |
|
Amarone2001 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 14 |
Jeg takker for svarene.
Der skulle vel ikke også være nogen som kan sige noget om LG og Toshiba? Eller måske skulle jeg spørge omvendt: Er der nogen smart tv'er som ikke understøtter modtagelse af Hbb tv fra DR? Mvh. |
|
![]() |
|
sblo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 21 |
Hej. Vores LG fra 2013 - LED 47 er ikke modtagelig for Hbb fra DR.
|
|
![]() |
|
Tak for svaret.
Så vil jeg udelukke Samsung og LG. Info om andre TV er stadig velkomne. Mvh. Poul |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |