recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal 9 med yousee og LG LH5000 TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCanal 9 med yousee og LG LH5000 TV?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
helmerson Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Canal 9 med yousee og LG LH5000 TV?
    Sendt: 20-September-2009 kl. 14:38

Hej

Jeg kan simpelthen ikke få mit nye LG LH5000 TV til at finde canal9. Jeg har Yousee fuldpakke og fjernsynet har både DVB-C tuner og MPEG4, så alle betingelser skulle være opfyldt. Når jeg sætter det til at lave en kabel søgning med netværksid 00650 (Herning) finder den 148 DTV kanaler, hvoraf jeg dog ikke kan se en del af dem. Jeg kan dog finde bl.a. BlueHustler og Explorer, som ud til at være digitale bonuskanaler, og derfor virker det underligt, at jeg ikke kan finde canal 9..

Nogen, der der kan hjælpe. 

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2009 kl. 15:24

Jeg har også problemer med at modtage kanalen, og det er på Samsungboxen den siger intet signal. Var hos Expert i går og prøve på deres box, og kanalen var på der.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
evilguy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 389
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2009 kl. 20:50
Oprindeligt skrevet af helmerson helmerson skrev:

Når jeg sætter det til at lave en kabel søgning med netværksid 00650 (Herning) finder den 148 DTV kanaler, hvoraf jeg dog ikke kan se en del af dem.

Samme problem i Holstebro med netværksid 00650... Du er ikke alene
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu