recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opgr. win 10, minus bluetooth
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opgr. win 10, minus bluetooth

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-April-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Er der noget ukendt i enhedshåndtering (med udråbstegn ved)?

Din notebook er 7 år gammel, det kan være at der ikke er drivere til den.

Klaus

Nej ingen udråbstegn.

Ja 7 år er jo ingen alder vel. Wink Jeg regner da med adskillige år endnu eller i hvertfald indtil den stiller sutterne. 

Det er altså mærkeligt, nå men jeg skulle aldrig have opgraderet til win 10. Den kørte fint før.

Redigeret af herognu - 27-Januar-2018 kl. 00:47
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 07:56
Til top
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 09:52
Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

Og den er tændt https://support.lenovo.com/bg/en/solutions/ht500881

Den kan ikke tændes fordi den optræder slet ikke! Den er ikke at se i "Enhedshåndtering" og der ingen form for BT symboler nogen steder. 
Til top
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 09:55
Jeg fandt et automatisk opdateringsprogram fra Lenovo som jeg nu har opdateret. Der var 19 opdateringer og det tog en krig, men det hjalp intet. 

Jeg tænker altså at købe en Bluetooth Dongle til 100,- og se om den kan komme i spil. Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal gøre.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 10:19
Læs denne
https://support.lenovo.com/dk/da/solutions/ht500366

Der står"
"Additional Information
If you encounter this issue after upgrading to Windows 10, kindly check if your machine is supported with Windows 10 upgrade. Click Lenovo supported systems list for Windows 10 Upgrade to find the complete supported system list. Note Important: If your product is NOT listed as Window 10 compatible. Lenovo does not recommend an updated to windows 10, As there will be NO Windows 10 drivers for machines and some functions may become unavailable after the upgrade. see :- How To Downgrade or Rollback From Windows 10 To Previous Version Of Windows If your product is NOT in the supported list and still wish to proceed with Windows 10 installation, kindly refer to Microsoft page for more information."

Og ikke mindst denne, som der henvises til fra ovenstående.
https://support.lenovo.com/dk/da/solutions/ht103535

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af herognu herognu skrev:

Klaus

Nej ingen udråbstegn.

Ja 7 år er jo ingen alder vel. Wink Jeg regner da med adskillige år endnu eller i hvertfald indtil den stiller sutterne. 

Det er altså mærkeligt, nå men jeg skulle aldrig have opgraderet til win 10. Den kørte fint før.
Jow 7 år er en hel tidsaldre selv en pc på bare 4 på år er oldgammel Wink 
Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

Oprindeligt skrevet af herognu herognu skrev:

Klaus

Nej ingen udråbstegn.

Jow 7 år er en hel tidsaldre selv en pc på bare 4 på år er oldgammel Wink 

Præcis og derfor denne: Wink (Ironi) 
Til top
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 12:38

Læs denne
https://support.lenovo.com/dk/da/solutions/ht500366

Der står"
"Additional Information
If you encounter this issue after upgrading to Windows 10, kindly check if your machine is supported with Windows 10 upgrade. Click Lenovo supported systems list for Windows 10 Upgrade to find the complete supported system list. Note Important: If your product is NOT listed as Window 10 compatible. Lenovo does not recommend an updated to windows 10, As there will be NO Windows 10 drivers for machines and some functions may become unavailable after the upgrade. see :- How To Downgrade or Rollback From Windows 10 To Previous Version Of Windows If your product is NOT in the supported list and still wish to proceed with Windows 10 installation, kindly refer to Microsoft page for more information."

Og ikke mindst denne, som der henvises til fra ovenstående.
https://support.lenovo.com/dk/da/solutions/ht103535
Klaus

Ja det kan jo godt være jeg skal tilbage til win 7, det har jeg faktisk ikke overvejet var en mulighed.

Jeg tror slagplanen er:

1) Køber en Bluetooth dongle/adapter til en hundredemand og ser om det virker.
2) Hvis det ikke virker, så ruller jeg den tilbage til win 7 og ser om det virker. 
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu