|
Erstatning for en HP EX495 |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Der er ikke noget du misforstår. Men du skriver selv, at den 10 Watt Intel du skriver om vil være velegnet til en senere HTPC. Det er der vi ikke er enige. Hvis du allerede nu mener, at den kommende mailserver kun er en midlertidig løsning, mener jeg at du skal overveje en anden løsning. Det jeg linker til, er de krav som alle vi andre vil have til en nybygget HTPC. Forsat god jagt. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 07-Marts-2018 kl. 14:07 |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå okay.. Jamen pt er det fokus på mailserveren. Hvis jeg så en dag opgiver den, så kan den maskine skrottes eller bruges til htpc. Faktisk når jeg læser på det, så er den som jeg linkede til (selv-byg) da mindst lige så kvalificeret som de AMD cpuére.
Men uanset hvad, til den tid hvor jeg måske dropper mailserveren, der er der garanteret kommet mange flere og nyere cpuér |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |