|
Apple Tv 4 smider netværksforbindelsen |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja okay, jeg gik bare ud fra, at det var en standard-router
![]() Jeg kører også min Apple TV på 5Ghz ac WiFi. Den har indtil videre kørt problemfrit selv ved video-klip på helt op til 100 Mb/s bitrate.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Beklager jeg ikke har fået tjekket min igennem, Jeg har brugt hele dagen på arbejde og kørte så direkte ned til CSN-Teknik og skulle hente noget kabel.. er først på vej hjem nu
![]() Men vi fik prøvet hans atv4 af med en masse forskellige Nordöst kabel og det sku sjovt og se hvad man kan få presset ud af den lille box ![]() |
|
![]() |
|
knowlton ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
En lille update herfra.
Jeg gjorde klar til at lave den store fejlfinding idag ved tage alle skyts frem. Dog virkede det med den simpleste og første metode jeg prøvede... ... ved at skifte kablet. Tænkte at jeg havde testet Cisco routeren og hele netværket, så prøvede at smide et nyt kabel i, i morges og det har kørt problemfrit siden. Så kan jeg undre mig over at mit gamle ATV 2 ikke viste de symptomer eller jeg ikke har opdaget det. Tak for gode råd derude... |
|
Knowlton
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |