|
Yamaha på tilbud? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad siger du til det Andreas? Er det noget, der sparker r..? :)
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
![]() |
|
AndreasP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 110 |
Ja, nu bliver det spændende, at få den sat op. Det er en stor receiver
![]() |
|
![]() |
|
Jeg modtager den først på fredag. Af en eller anden grund kunne jeg kun vælge kantsten-levering, som leveringsmulighed. Det er normalt kun noget man ser med vaskemaskiner osv. Måske det er fordi, at den er så tung? ![]() Jeg skal nok lave en lille minimal-anmeldelse herinde, hvis der er interesse.
|
|
![]() |
|
ASKF ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 286 |
Jeg kunne godt vælge afhentning i varehus (det de kalder "Klik & hent"). Jeg har kun modtaget mail med en ordrekvittering, hvor der står at jeg kan hente den indenfor 3-7 dage, og skal afvente en sms. Det er ikke længe siden jeg fravalgte Elgiganten netop på grund af den langsommelige levering.
|
|
![]() |
|
Lige en servicemeddelelse: Elgiganten kører samme tilbud henover weekenden.
Den er igen sat 6200 ned ![]() Som I kan se tidligere i tråden købte jeg den for et par måneder side og jeg har vanvittig glad for den. Meget mere end jeg havde håbet på egentlig. Hvis I har nogen spørgsmål til den - så spørg endelig ![]() Jeg ville egentlig være gået efter en Aventage A880 i sin tid - men så smider Elgiganten A2080'eren til samme pris. Så virkede det lidt fjollet at købe A880'eren.
|
|
![]() |
|
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Det var godt nok et godt tilbud. Tillykke Yamaha laver noget af det ypperste indenfor surround receiver.
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Ser ud som om de er udsolgt nu! Og prisen er tilbage til normal ![]() Yamaha receiver er bare go kvali. Husk at registrere den så du får 3års garanti på den.
![]() |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |