|
Backup program fra mac til ekstern hdd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2017 kl. 20:05 |
Hej
Jeg har en WD My passport ultra. Den virkede rigtigt fint til min windows pc, men den har ikke de indbyggede programmer til mac. Det jeg søger er et program som jeg kan bruge til at tage backup af billeder og hjemmevideoer fra Mac til denne eksterne hdd. Jeg ved godt jeg kan drag and drop, men tænker det kunne være smart med noget incremental backup. Hvad gør i andre?
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruger time machine, den tager dog en backup af hele maskinen.
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Brug crashplan
|
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Online Point: 350 |
Sidder ikke lige nu ved min Mac, jeg mener man i indstillinger på "Time Machine" kan fravælge det som der ikke skal tages back-up af.
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Jeg kører en backup fra timemachine til man NAS, men vil også gerne have backup af det vigtigste til ekstern jeg kan tage med mig, hvis huset skulle brænde eller hvis en tyv løber med NAS'en.
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
Time Machine er nemmest, fordi det passer sig selv. Men du kan ikke lave forskellige undtagelser, når du også bruger TM til backup til NAS.
Jeg bruger Carbon Copy Cloner til andre sikkerhedskopier, hvor der er forskellige indstillinger og undtagelser på hver backup. CCC er pænt hurtig. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Tak, dem kigger jeg på.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |