|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
1: Drop Mp3 og brug FLAC... ![]() Cowon laver nogle lækre afspillere S9, eller iAudio 7 som jeg har. http://www.cowonglobal.com/ Jeg syntes det er super afspillere! Jeg har ved flere lejligheder sammenlignet mit setup med min brors (han har Apple og nogle no-name hovedbøffer)... Og selv min kæreste syntes der er rigtig stor forskel! Jeg syntes der er KÆMPE stor forskel, men jeg går jo også op i lyd... ![]() Så drop det der Ipod til seriøs musiklytning... ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Jamen det er jo super med forslag - tak for det
![]() MEN! - måske er det bare mig, men menuen virker ikke ret lækker at se på. Jeg ved ikke om det er opløsningen eller layout/design af menuerne, men det er bare ikke noget der får mig til at sige: vil ha! S9 er mere min stil. Den koster dog 2300 SEK.. |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Nej menunerne er ikke super lækre, det giver jeg dig ret i. De er logiske og de fungerer, men det er ikke Apple... ![]() S9 er god, umiddelbart lyder prisen fair nok - faktisk billigere end jeg havde troet. Men jeg ville gå efter den hvis jeg var dig. Jeg har oplevet lydforskellen, og jeg går ikke tilbage til Apple... ![]() Eller dvs. det gør jeg nok, men så bliver det Applelossless og med ekstern forstærker til bøfferne. Men det bliver noget dyrere... ![]() ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Jamen det kunne vel passe meget godt sammen med en Marantz SR6004 - så behøver jeg heller ikke en dock for at lytte til musikken over anlæget.
Et spørgsmål: er lyden SÅ meget bedre? - jeg har aldrig lyttet på en S9, og ved ærligt talt ikke hvor man kan gøre det henne i 9000 Aalborg ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror ikke man kan lytte til dem mange steder, jeg tog chancen og det er jeg glad for... ![]() Forskellen er stor, i mine øre, er Ipod er lille alt-i-et anlæg fra Føtex op imod et større bedre sæt fra HFK/TC (som er Cowon). Der er også en bedre forstærker i Cowon (udover den afspiller flac), så den kan trække nogle bedre hovedtelefoner. Hvilke hovedtelefoner har du nu troels? ![]() |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
![]() |
uuuhaaaa... jeg bruger nogle HD650 når jeg sidder ved pc'en, men har dem aldrig med ude af hensyn til andre - jeg bliver selv irriteret over teenagere som spiller alt alt for høj musik, så jeg gør det ikke selv. Der er HD650 altså bare et par små højttalere, når nu de er så åbne.
Ellers fulgte der et par MX300 med den medion ![]() Edit: Tror du jeg vil blive irriteret over størrelsen på S9 når jeg er ude og løbe? - Jeg kan se den vejer 77 gram, altså dobbelt så meget som en nano. Har du et forslag til nogle OK høretelefoner som ikke lukker ret meget musik ud, og som kan tages med udenfor i det danske vejr? Redigeret af Anima - 04-Oktober-2009 kl. 13:54 |
|
![]() |
|
![]() |
Så skal du også have nye hovedbøffer, er det ikke en dejlig hobby??
![]() Nå, men mit råd er stadig Cowon S9, det vil du ikke blive skuffet over. Og så finde et par gode hovedtelefoner - så er den ged barberet! ![]() |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
![]() |
Når det er til løbeturen, vil en Sansa Clip være ganske glimrende. Når du først pruster og stønner og kombinerer det med trafikstøj og vindstøj, så vil lydforskellen til en Cowon ikke kunne høres
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |