|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
nu bruger jeg det ikke til kopirede dvd,ere jeg har jo ellerde coveret til min film og kan bare kopiere dem i min kopi maskine, men derimod sætter jeg oftest danske covere til de film jeg har købt i udlandet, da jeg godt kan lide det er et dansk cover, og folk kan læse bagpå hvad den handler om, selvom de måske ikke er de bedste til engelsk..
og jeg har da også en gang imellem oplevet ødelagte covers når de kommer med posten, syntes det er dybt forkert at lige så snart man nævner noget af dette, så skal det skraks gøres til en dabat om ophavsret. og er pænt sur over at du splinter@work faktisk bare logger lige ind på et forum og beskylder mig stort set for at downloade film og alt muligt. plus at du vist slet ikke har læst hvad hele posten går du på han spørg hvor han kan finde covers til sit mediacenter fordi han ligger alle sine film ind på den sine indkøbte film, er det så virkeligt ulovligt at ville finde coveret til filmen og ligge ind med filmen på sit media center, tag dog og slap af og lad vær med at rende og lege politimand over alle andre fordi du tror at alle downlaoder, verden er sku ikke kun som du ser den. |
|
![]() |
|
Splinten@Work ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Sickchild: du har misforstået mig. Jeg beskylder ikke dig for noget som helst omkring download. Og jo, jeg har læst hele tråden. Baggrunden for min reaktion er at redaktionen på recordere.dk i andre tråde har forsøgt at holde en ren linie ifm. krænkelse af ophavsrettigheder. Og med hensyn til at have coveret liggende og bare kopiere det på skanneren, så er diskussionen jo ikke meget anderledes, end diskussionen omkring at kopiere de allerede købte cd'er eller dvd'er til din/min/andres egne NAS/SAN/medicentre/pc'er eller lignende. Jeg beklager, hvis du har opfattet dette som et personligt angreb. Dette var ikke tilsigtet. Når jeg siger min mening, så er du ikke i tvivl om det. |
|
Semper Fidelis
|
|
![]() |
|
mikmik68 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hej mon ikke det er den her side du mener http://covertopia.org/vbindex.php Hilsen mik |
|
Smuffi Forever
|
|
![]() |
|
1mba ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 653 |
![]() |
Hej Alle Hvad er der sket med http://www.cdcovers.cc/covers andre cover site linker til den, så hvis den ikke virker??? |
|
Venligst Michael / 1mba
Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF Meget Tilfreds. Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv. |
|
![]() |
|
talongo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
jeg kan heller ikke komme ind på cdcovers
![]() |
|
![]() |
|
Palle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hvis man går ind på: www.imdb.com er der i venstra side link til mange posters. Kan det bruges ? |
|
![]() |
|
JRVizion ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg synes da at man sagtens kan bruge både originale eller hjemmelavede (custom) covers til sine film. Selv har jeg udskiftet købte lejefilms-covers til et udprint af det originale (købefilmscover) - eller lavet mit eget personlige cover til film, som jeg er særlig glad for.
At have en sådan hobby kan jeg ikke se det gale i - sålænge jeg ikke laver coveret for at sælge en kopi af min film. Der er i øvrigt rigtig mange der er meget dygtige til at lave disse custom covers, så det er en voksende hobby tror jeg. Jeg vil anbefale denne side til dem, der står og mangler et cover af den ene eller anden grund - eller som også synes det er sjovt at have et unikt custom cover til sin yndlingsDVD: COVERVIZION |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
findes covererne til olsen banden filmene ,jeg har en papkasse og ønsker filmene i rigtige plast hylstre
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |