|
Formatering af bærbar |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har også valg downloade tool, men af en eller anden grund tror programmet at det er engelsk version. Hvis jeg vælger dansk kommer den nævnte advarsel.
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Hej. Jeg ville passe på med at købe en af disse. Der er mange virkelig dårlige kundeanmeldelser: Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
Har du valgt "Opret installationsmedier til en anden computer" ![]() Og dernæst fjernet flueben i "Brug de anbefalede indstillinger til denne PC" ![]() Så burde du kunne vælge det ønskede sprog og 32/64 bit version uden brok, for MS tool ved jo intet om den anden ønskede PC's status ![]() Mvh. JørgenT |
|
![]() |
|
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
Yes er godt klar over det. Var bare usikker på om Windows vil brokke sig når den registrere.
Jeg er lidt forsigtig når det nu ikke er min computer, hvis det havde været min egen havde jeg gjort det som det passede mig ☺️ |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
Så kan maskine bringes tilbage til oprindelig stand hvis det ønskes. ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Har fået det til at virke med den danske udgave.
Blev nød til at boot op fra dvd, fordi USB fejlede. Mange tak for hjælpen. |
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
Han skriver at han har opgradere pc`en til win 10 !
Hvis det var en 32bit ver. så går det da ikke at opgradere efterfølgene til en 64bit hvis han ikke har licens til dette ?? Eller er jeg forkert på den ??
|
|
|
|
![]() |
|
Der er ved upgrade fra HOME til PRO version det ikke går. ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |