|
Problem med RAM-upgrade af Asus N71ja |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så fik jeg Crucial ram hjem, og de spiller heldigvis som de skal. Tak alle sammen. ![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt at det løste sig for dig. De fejlkøbte RAM må kunne sælges igen, så tabet ikke bliver så stort.
Jeg har med interesse fulgt din tråd, da jeg selv overvejer at opgradere med RAM i min gl. bærbar. Det er en nyere model (2013), så forhåbentlig er der ingen kompatibilitetsproblemer som med din. Tak for dine opdateringer her til sidst. Mange opretter tråde hvor de beder om hjælp, men de vender ikke tilbage med en tilbagemelding. Så en stor thumbs up til dig ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |