recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ipod Touch 2g: iOS 4.1 --> iOS 3.1.3, how?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIpod Touch 2g: iOS 4.1 --> iOS 3.1.3, how?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
rasmuskarlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Juli-2006
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2010 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af ingatellent ingatellent skrev:

Oprindeligt skrevet af rasmuskarlsen rasmuskarlsen skrev:

Forstår det helder ikke. Hvad version af Itunes bruger du? Har du brugt custom version, fra den side jeg skrev? Nederste link..

Prøvede du med den anden IP-adresse i hosts-filen?

Jeg bruger den side her: www.felixbruns.de/iPod/firmware/

Edit: Og jeg brugte bare iTunes 10.0, ingen fixfaxerier i den retning (Win7Pro 32bit)

Ja har prøvet alt det.. Tror bare jeg er kommet til et punkt hvor jeg må give op.. Har prøvet alt.. Men lige meget hjælper det :/ Også slåët firewall / antivirus osv fra, hvis det skulle blokere den ip! Uden held.
Til top
rasmuskarlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Juli-2006
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 13:11
Har fundet en løsning på dette. Jeg har hele tiden forsøgt at gøre alle trin uden min Ipod var jailbroken, hvilket har fejlet. Jeg har dog forsøgt at udføre alle beskrevne trin med en jailbroken firmware 4.0, uden held.
Løsningen i dette tilfælde lå i at ligge en 3.0 firmware ind, og jailbreake den. Herefter har jeg kunnet uploade en custom 3.1.2 / 3.1.3 firmware, lavet i Sn0wbreeze 2.0. Så nu kører der 3.1.3 på den. Finally :D
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu