|
Hjælp til valg af ny AVR |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sjovt du beskriver ovenstående. Det er faktisk noget jeg selv lytter meget efter når vurderer lyden. 'Læbelyde' beskriver det godt :D At man kan høre læberne 'slippe hinanden' i dialogen hvor det stadig lyder naturligt. Det er meget få højttalere jeg har hørt som kan det. Jeg tror du vil kunne lide JBL M2 højttalerne... (Beklager off topic) |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ja ja, vi er nogle stykker der nyder musikken, istedet for at lytte efter om sangeren har gebis, implantat, er har alle sine naturlige tænder
![]() |
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
|
Med dét mind-set, kan man nøjes med et par små Bose og nyde musikken
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det var faktisk sarkastisk skrevet. Men kan se at du mener det sgu Nej! Det er at gå i den anden grøft og lytte til muzak ![]() Redigeret af Kampus - 23-April-2018 kl. 14:23 |
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
|
Det er vel nødvendigvis ikke et højttalerproblem, at detaljer mangler i gengivelsen. Det kan jo ikke udelukkes, at det er den gengivende kilde af materialet, som har et problem / mangel. |
||
![]() |
||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
|
Nu er jeg nok lidt i modsatte grøft af dig mht, hvor meget kilde osv har af nævneværdig betydning. 802'erne havde noget særdeles fint og dyrt classé foran, og 804'erne havde ligeledes noget lækkert Lyngdorf foran. Mit eget er på papiret langt dårligere og ikke en engang CD bitrate, men blot Spotify 320kbs fordret fra en PC til en snurrerundt receiver via HDMI!! CHOK CHOK stort problem....for nogle ![]() Jeg ved selvfølgelig ikke hvor meget B&W har arbejdet på delefilteret og faseforløbet, men for mig lyder de som om de har nogle uheldige kompromis, hvilket der så skal målinger til og afsløre. Redigeret af armani-thomas - 02-Maj-2018 kl. 08:27 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |