|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() Sendt: 24-November-2011 kl. 09:53 |
Hej,
Jeg går ud fra der er andre som bruger deres iPad til yousee live tv ![]() Alt sammen har virket fint - Men pludselig er der ingen lyd på min iPad. Lyden virker ellers fint i spil, film mv.. Jeg har også prøvet at afinstallere app'en og slukket min iPad dog uden held ![]() Nogen der oplever samme problem? Og har i haft held med at afhjælpe problemet? /Halsted Redigeret af Halsted - 24-November-2011 kl. 09:54 |
|
![]() |
|
pnr.dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2004 Status: Offline Point: 135 |
![]() |
Hej Halsted
Har du fundet en løsning? jeg har samme problem på både iPad 2 og iPhone /Peter
|
|
![]() |
|
snogen72 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Jeg fik dette svar fra yousee efter at min iPad 2 pludselig blev lydløs med min iPad2:
Jeg har endnu ikke testet det (er på job) Hej Michael
Tak for din henvendelse angående Web-TV app.
Problemer med lyden i Apple iOS skyldes som regel, at det er indstillet til at være lydløst.
På en iPad kan du løse problemet ved at gøre følgende: 1) Åbn "Indstillinger". 2) Vælg "Generelt". 3) Ved punktet "Brug skydeknappen i siden til at:" vælg "Gøre lydløs". 4) Sørg herefter for at skydeknappen er kørt i stilling, så den orange prik bag den ikke kan ses. 5) iPad'en er nu indstillet til ikke at være lydløs og du kan nu skrue op og ned for lyden vha. volume-knapperne.
Apple har lavet en artikel om, hvordan lyden aktiveres på iPad. Du kan finde artiklen her: http://support.apple.com/kb/
Hvis du stadig har problemer med lyden herefter, bedes du kontakte Apple Support på telefonnummer 70 10 20 07.
Det er ikke alle apps, der "overholder" lydløs-funktionaliteten og de vil derfor afspille lyd, selvom din iPad er indstillet til lydløs - hvis du har lyd på f.eks. YouTube er det derfor ikke nødvendigvis et udtryk for, at din iPad er indstillet korrekt i forhold til YouSee Web-TV. Venlig hilsen
Simon Thorup YouSee Support
Emne: Ingen lyd i yousee app til iPad 2
I har sikkert hørt det før men jeg har ingen løsning fundet. Billedet står fint men jeghar ingen lyd. Jeg har skruet op men detvirker ikke som om at ipaden genkender appen som lydafspiller. |
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() |
prøv at tvinge en lukning af app'en.. (dobbeltklik på "HOME" knappen, og hold fingeren på Yousee app'en så der kommer et kryds frem. tryk på det.
Tryk home knappen igen.. Åben Yousee app'en og se om det ikke virker nu.
|
|
![]() |
|
plbagger ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Forklaringen ovenfor fra you see support var det der skulle til for at jeg fik lyden tilbage
![]() Mute knappen på siden af iPaden bruges åbenbart ikke af Appel selv, så med mute slået til vil musik spille fint fra iTunes men altså ikke virke i yousee |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |