|
Ny seriøs surround processor eller forstærker |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jo, er det stadig, lidt når der er interessante emner. Tænker du på den tråd jeg havde? Redigeret af JackD84 - 01-September-2017 kl. 19:12 |
||
![]() |
||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
|
Jeg kunne sagtens lytte til mine højttalere og nyde en cola hos dem inden jeg handlede.
Prøv at høre med dem. Redigeret af Dorf - 01-September-2017 kl. 16:12 |
||
![]() |
||
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
|
Mener jeg solgte til forstærkeren til en fra Århus. Ja, et decideret bio rum, har jeg også drømt om. Jeg er nu ret godt tilfreds, med mit nye stue. Den er lidt større. Det kunne være interessant med lidt billeder 😀 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |