|
Søges: God online subtitle translator |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-September-2015 kl. 20:44 |
Jeg har nogle film uden undertekster som jeg heller ikke har kunnet finde hverken danske eller engelske undertekster til, men nok undertekster på visse andre sprog. Jeg søger derfor en god online oversætter. Jeg har prøvet Google Translate, men den er ærlig talt ikke imponerende.
Har i nogle gode bud? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Efter min bedste overbevisning er de tilgængelige maskinoversættere ikke værd at bruge energi på til undertekster - det er simpelthen for irriterende at læse "jeg låste mit hangarskib" som undertekst til "I lost my handkerchief".
Men pøj-pøj med forsøget på at finde noget brugbart. Redigeret af DrageMester - 22-September-2015 kl. 22:42 |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
http://www.subsedit.com
Jens |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Ja, ja, overdrivelse fremmer forståelsen ![]() Flemming Redigeret af fltk - 23-September-2015 kl. 10:56 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
![]() |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Google translate er nok en af de mindst dårlige, uden at jeg har undersøgt det nærmere (Bing hoster noget langt værre op). Prøv også at læse her: http://www.b.dk/kultur/kuk-i-discount-undertekster-trick-or-treat-bliver-til-trick-eller-behandle |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |