recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer: Bluetooth i Windows 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer: Bluetooth i Windows 10

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-April-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 08:33
Steen6400: Det er en meget lille enhed uden display og den har ikke noget registreret, det er den der bliver registreret af Windows.
Ang. reset: Det tror jeg ikke og som sagt er der sådan set ikke noget at reset.
Der er to knapper på den den ene til tænd/sluk og den anden til at vælge mellem to forskellige signaler.
Der ud over fungerer den stadig som den hele tiden har gjort med min Sony Experia smartphone.
Til top
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-April-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 08:42
Jwin: Ved at af- og geninstallere igår fik jeg den rent faktisk til at sende lyden signalet gennem Bluetooth Device, det kunne jeg se på lydmixeren, altså at Bluetooth-enheden var en enhed der kunne til- og fravælges. Men der kon stadig ikke lyd ud
Efterfølgende har det ikke været muligt for lydmixeren at registrere Bluetooth-enheden, den er simpelthen ikke længere en valgmulighed. Jeg har på fornemmelsen at hvis jeg igen af- og geninstallerer Bluetooth-enheden at den så en enkelt gang kan registreres igen.

Er det muligt at af- og geninstallere lydmixeren?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu