|
Problemer: Bluetooth i Windows 10 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
herognu
Super bruger Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Funktioner
Tak(0)
|
Steen6400: Det er en meget lille enhed uden display og den har ikke noget registreret, det er den der bliver registreret af Windows.
Ang. reset: Det tror jeg ikke og som sagt er der sådan set ikke noget at reset. Der er to knapper på den den ene til tænd/sluk og den anden til at vælge mellem to forskellige signaler. Der ud over fungerer den stadig som den hele tiden har gjort med min Sony Experia smartphone. |
|
herognu
Super bruger Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jwin: Ved at af- og geninstallere igår fik jeg den rent faktisk til at sende lyden signalet gennem Bluetooth Device, det kunne jeg se på lydmixeren, altså at Bluetooth-enheden var en enhed der kunne til- og fravælges. Men der kon stadig ikke lyd ud
Efterfølgende har det ikke været muligt for lydmixeren at registrere Bluetooth-enheden, den er simpelthen ikke længere en valgmulighed. Jeg har på fornemmelsen at hvis jeg igen af- og geninstallerer Bluetooth-enheden at den så en enkelt gang kan registreres igen. Er det muligt at af- og geninstallere lydmixeren? |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |