recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Secam til Nicam ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSecam til Nicam ??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2005 kl. 18:24
Som sagt hvis din HDD Recorder ikke kan sættes op til at modtage PAL B/G så har du kun den mulighed med at bruge en video som tuner og tilslutte den via en A/V indgang. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
PfAn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-September-2004
Sted: Denmark
Point: 125
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2005 kl. 18:26
Den ER sat til PAL B/G, og det lyder aldeles rædsomt!!!
Per Andersen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2005 kl. 18:30
Så er der næsten kun en mulighed tilbage, og det er at der er en fejl på din optager.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
PfAn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2005 kl. 19:21

Det lykkedes mig at finde et userforum for Auvion PVR 1001x (og Sigmatek 800): http://auvion.tapgo.de/. Her fremgår det, at problemet er kendt (og har været det længe), at man stadig håber/tror, at en firmwareopdatering vil kunne løse problemet.

Jeg tvivler dog.

mvh per

Per Andersen
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5307
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2005 kl. 19:30

Oprindeligt skrevet af PfAn PfAn skrev:

Jeg bruger allerede som nævnt en video gennem en anden indgang (AV2), og det virker udmærket, bortset fra, at videon skal være tændt og at det er besværligt at optage fra 2 programmer fra forskellige kanaler, da det kræver, at videoen bliver sat til at optage det samme!

Det er muligt at din video skal optage for at holde sig tændt, men det gælder ikke alle mærker. Min egen Funai stereo video skal bare tændes og stå på den ønskede kanal, der behøver ikke være bånd deri.

Mvh JørgenT

Til top
PfAn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2005 kl. 23:02
Jo, hvis vi taler om 1 kanal behøver  videoen bare at være tændt, men hvis jeg skal optage fra 2 kanaler må jeg skifte kanal på videoen. Og kan jeg kun gøre det ved at optage på videoen samtidig.
Per Andersen
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu