|
|
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Forfatter | |
Nichof ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
DVBLink licensen er bestemt af maskinen du installerer den på ikke af tuneren.
Du behøver ikke DVBLink til nyeste version, du kan remappe kanalerne direkte i HD HomeRun setup .
Mvh.
Niels
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
DVBlink licencen er låst til MAC adresse på Netkort for at være mere præcis. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
Kan dette lade sig gøre med et parabolsignal også?
Og hvilken dvb-s2 tuner er den bedste lige nu? Redigeret af Tazman - 15-Maj-2010 kl. 13:13 |
|
![]() |
|
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
Har leget lidt med dvblink for dreambox og noget af virker. Dog hakker kanalerne helt vildt! Hvad kan være grunden til dette?
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan det være min gamle DM500 der ikke magter streammingen ordentligt? Jeg kan ikke få dvblink til at hente kanaler fra min ipbox 9000hd. Er der et workaround til dette?
|
|
![]() |
|
![]() |
Slet ingen ideer??
|
|
![]() |
|
mm-bob ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2010 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
Øh - tja...
Nu handler denne tråd jo om WMC7, TVSource og HDHomerun via Stofa AN-TV...
Så det kunne jo være, at dem der kunne tænkes at vide noget om Dreambox/IPBox/Sat slet ikke kigger denne tråd....
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |