recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Den nye WD TV Live - til DK?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Den nye WD TV Live - til DK?

Besvar Besvar Side  <1 121314
Forfatter
Besked
musikkman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér musikkman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 23:05
overvejer denne wdtv live 3g, efter at være godt træt af min boxee... (syntes der altid er for mange fejl). er der nogle som har prøvet begge boxe? og kan fortælle mig hvad forskellene ligger I?

en ting som jeg godt kan lide ved boxee (når det virker, for den har ofte et problem med afspilningen) er at man kan tilgå DRNU player, bonansa osv... kan wdtv det?
Sony 55hx855

Onkyo tx-nr 5010

PS3

Elac 249BE Højttalere

XTZ 99w12 18 ice subwoofer

sonos musik system

Ps. skal du holde en havefest, så prøv os:
www.lejettelt.dk
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 07:14
Nogen som har prøvet spotify igennem den??
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 08:21
Oprindeligt skrevet af ThomasT1976 ThomasT1976 skrev:

Lige et par spørgsmål:

Kan man undgå at boksen smider en masse filer og skrammel i min filmmappe på synologyen? Man får jo som regel kun slette iso-filen og så ligge alle de ubrugelig data tilbage på drevet.

Når jeg trykker på 'Videos' i hoved menuen, så kommer jeg i første step til hvor den spørger om jeg vil tilgå mine 3 delte drev (foto, film og musik). Kan man ikke lave så den bare springer direkte ind i cover-flowet i stedet for alle de tryk? Jeg kunne enormt godt li' den måde som Boxee, på min tidligere medie-pc, bare skulle kende top-mappen og at det var film der den skulle kigge efter, uden alt det pjat fandt den hvad man søgte og lagde det under 'Film'.
Du kan slå meta data fra inde under settings, så undgår du alle de filer, men så har du selvfølgelig heller ingen meta data på dine filer mere (covers mm).
Du kan evt. ligge dine ISO filer ind i en folder for hver ISO-fil. Så bliver metadata gemt sammen med ISO filen i denne folder. Så skal du blot slette folderen, for at få alt fjernet.

Du kan godt komme direkte ind til dit coverflow, uden at skulle til at vælge drev.
Nu kan jeg ikke lige huske det helt præcist, men mener du blot skal vælge "Media Library" som source, og så kan du under filter option vælge "All".

Mvh Jesper
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 08:22
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

Jeg har prøvet det.
Har dog ikke brugt det særligt meget, da det er lidt bøvlet at skulle indtaste ens brugernavn + password med remoten, og jeg gider ikke at have et keyboard siddende på.
Mvh Jesper
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 08:26
Oprindeligt skrevet af musikkman musikkman skrev:

overvejer denne wdtv live 3g, efter at være godt træt af min boxee... (syntes der altid er for mange fejl). er der nogle som har prøvet begge boxe? og kan fortælle mig hvad forskellene ligger I?

en ting som jeg godt kan lide ved boxee (når det virker, for den har ofte et problem med afspilningen) er at man kan tilgå DRNU player, bonansa osv... kan wdtv det?
Jeg har aldrig prøvet Boxee, men wdtc kan ikke tilgå DRNU player.
Du kan tilføje DR RSS feed til den, f.eks. SoEinDing og nyhederne mm.
Mvh Jesper
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Point: 1182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 13:28

ja synes det kører fint...husk det premium udgave til kr. 99 der skal til
Når man er logget ind første gang huske den det!
Hvis man har oprettet playlister på PC i forvejen er det meget nem at tilgå dem
ellers lidt svær at søge på kunster med fj.bt  det er rigtigt.....
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50
Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III
Squeezebox duet/Radio og IPAD
NAS Synology 211
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 13:30
[/QUOTE]
Jeg har aldrig prøvet Boxee, men wdtc kan ikke tilgå DRNU player.
Du kan tilføje DR RSS feed til den, f.eks. SoEinDing og nyhederne mm.
[/QUOTE]
Hvor tilføjder du DR RSS feed?
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 13:36
Man tilføjer RSS feed til den, inde på dens webside.
Mvh Jesper
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af tyros1 tyros1 skrev:

Ved du om man kan lave playlister på sin smartphone/tablet og den så sender den info til WD´en?? for så er det jo en billig løsning istedet for at skulle have noget sonos eller SB
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 14:48

Oprindeligt skrevet af tyros1 tyros1 skrev:

Ved du om man kan lave playlister på sin smartphone/tablet og den så sender den info til WD´en?? for så er det jo en billig løsning istedet for at skulle have noget sonos eller SB
nej det mener jeg ikke man kan
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Har dog ikke brugt det særligt meget, da det er lidt bøvlet at skulle indtaste ens brugernavn + password med remoten, og jeg gider ikke at have et keyboard siddende på.

Hvis du har iPhone eller android, så hent den fjernbetjenings-app der er, så kan du bruge telefonens tastatur - det går det hele meget nemmere.

/ask
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 11:24
Oprindeligt skrevet af jacobask jacobask skrev:

Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Hvis du har iPhone eller android, så hent den fjernbetjenings-app der er, så kan du bruge telefonens tastatur - det går det hele meget nemmere.

/ask

Super tak for tips
Super apps for free
Til top

Besvar Besvar Side  <1 121314

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu