|
Dårlig kvalitet og stop i streaming |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | ||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
|
Det skal jeg nok, når du har forklaret mig, hvorfor jeg i lang tid ikke har haft problemer og nu pludseligt har oplevet det - uden at have skiftet ISP. Klaus
|
||
![]() |
||
paqi1968 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Status: Offline Point: 16 |
|
hej,
Jeg kan fortælle at jeg har været i kontakt med TV2 og de siger at der for deres vedkommende har været udfordringer med deres leverandør, hvor deres arkiver ligger og det gik især ud over yousee brugere.. derfor har de flyttet deres live del til en anden. Der arbejdes i øjeblikket på at løse den første del.. Jeppe
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
|
|
||
![]() |
||
petercph ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-December-2013 Sted: Kbh Status: Offline Point: 16 |
|
Måske ikke helt det samme spørgsmål, men ....
Jeg streamer Netflix og HBO på en MacBook Air 2015 med kun 4 GB RAM - og jeg ved godt, at det ikke er alverden. men det er, havd der er, og det har fungeret upåklageligt. Men nu er computerenopdateret til macOS 10.14 Mojave og så har vi problemet. Det fungerer ikke i fuldskærn. Flere gange har jeg fået en besked fra Netflix om, at "Vi beklager afbrydelsen. Det ser ud til at der er et problem med din skærm. Kontroller, at din skærm er HDCP-kompatibel og ikke er spejlet via Airplay" Og så en fejlkode som er S7363-1260-48444350 Det giver jo ikke så meget mening - for det er jo den samme skærm som før opdateringen til Mojave. Det kan muligvis være et netværksproblem - for mindst ét sted kan jeg få netflix til at køre fint i fuld skærm i Safari. Det virker også i Firefox. HBO hakker helt vildt i Chrome og ret meget i Firefox og det er næsten ok i Safari - bortset fra at skærmen ligesom "flimrer lidt" i fuldskærms mode, mens det kører fint i ikke-fuldskærm. Altså en anden oplevelse end Netflix. Hvis nogen har oplevet noget lignende, eller kan stille de rigtige spørgsmål for at pinpointe problemet og finde en løsning, så ... please. mvh Peter Redigeret af petercph - 31-August-2020 kl. 13:37 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |