|
Popcorn Hour C-200 anmeldelse @ spawn |
Besvar ![]() |
Side <1 545556 |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
den skal være skruet helt op det er = neutralt, den kan kun dæmpe lyden nu.. ikke skrue op.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
hunter123 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Tak, så har jeg ro i maven når jeg fyrer op
![]() |
|
![]() |
|
hunter123 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Hej igen. Jeg har fundet ud af at jeg kan downloade filer til min c-200 og pakke dem ud, hvis de ligger i rar format. Jeg har f.eks downloadet en fil via den indbyggede torrent downloader. En film er måske delt op i 50 rar filer men når jeg så vil pakke dem ud på afspilleren, viser den kun den første rar fil, dvs at hele filmen ikke kan pakkes ud. Hvad gør jeg for at få resten af filerne pakket ud?
|
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Jeg tror faktisk aldrig, at de fik rettet dette. Da jeg kørte igennem hdmi-receiver skete ovenstående faktisk en gang imellem, sjovt nok aldrig direkte til fjernsynet... Mvh Peter |
|
![]() |
|
Ninka ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
Hej, har fået problemer med min C-200, den kan ikke se filerne på min PC, jeg kan godt share drev fra min NAS, men ikke fra PC.
Det underlige er at jeg godt kan se og tilgå filerne på den indbyggede HD i C-200 fra PC'en. Der er heller ikke kontakt med myihome, har prøvet at geninstallere myihome, men ingen resultat. Hvis jeg prøver at tilgå drev på PC via SAMBA, kræver C-200 brugernavn og adgangskode, selvom disse ikke findes på PC'en. Nogen der kan hjælpe? MVH Mogens |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
Hvilket OS har du på PC'en?
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Ninka ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
Åh, det glemte jeg, Windows 8 64-bit
Mvh Mogens |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 545556 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |